Hvilket K750i etui ??
Fra : Peter

Dato : 03-01-06 18:12

Hej.

Jeg har fået en K750i som jeg gerne vil passe lidt på, så jeg er på udkik
efter et etui.....
Jeg har en t-hansen i nærheden, så det var nærliggende at fare derned og
købe et til 49.- men pasformen var bare så ringe at man skulle tro at det
var lavet til en helt anden telefon, og ikke en K750i.
(Faktisk passer mit gamle etui til min Siemens C35i næsten bedre til
K750´eren.....)

Så har jeg været i el-giganten (da den også ligger tæt på) og kikke på alle
de forskelilige de har, men der er ikke rigtigt nogle der passer 100%, da de
er mere universal typer.

Men findes der et etui hvor man ikke skal have telefonen ud for at tage
billeder, eller kan man lige så godt tage sådan en universal-ting ??

Jeg har ikke lyst til at bestille fra nettet før jeg har spurgt her, da jeg
ikke ved om pasformen også er helt ude i skoven på dem......

Mit eneste (eller vigtigste) krav er der skal være plads til at man kan
tilslutte det medfølgende headset.....

Jeg håber at i vil hjælpe mig lidt med dette, og komme med nogle gode
bud......

Mvh.
Peter

Fra : Peter

Dato : 03-01-06 18:29

Hej igen.....

Ja, kender i det at man får spurgt uden at man lige har fået kikket så
grundigt i NG´en.....

Nå, men jeg har lige fundet dette, som ser ret ok ud:
http://www.gooby.dk/shop/product_info.php?cPath=24_440_443&products_id=4193

Mvh.
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-01-06 22:59

Peter skrev:

> Nå, men jeg har lige fundet dette, som ser ret ok ud:
> http://www.gooby.dk/shop/product_info.php?cPath=24_440_443&products_id=4193

Min bedre halvdel købte et etui til en W800 fra dem - det sidder som
sprøjtet på.
Hans

Fra : Peter Caspersen

Dato : 04-01-06 00:27

http://www.gooby.dk/shop/product_info.php?cPath=24_440_443&products_id=4193

> Min bedre halvdel købte et etui til en W800 fra dem - det sidder som
> [...]

Hans hvad så når man vil tage bilder skal man så tage det af eller hvad er
der ikke nogel ulember ved et sådan etui ?

Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-01-06 01:20

Peter Caspersen skrev:

> Hans hvad så når man vil tage bilder skal man så tage det af eller
> hvad

På etuiet til W800 knapper man en flap op foran linse, blitz og skydeknap
via to tryklåse, hvorefter der er adgang til det hele.

> er der ikke nogel ulember ved et sådan etui ?

Jo, *jeg* gad det ikke, men min hustru er ikke meget for at ridse sin mobil,
hvis den går i gulvet.

Ulempen er at det er *lidt* sværere at se taster og skærm - havde selv etui
på min T68i i sin tid - men kunne ikke få et ordentligt ét til min W800 i
starten og nu *har* den været i betonen, så derfor ka det være lige meget
nu

*Vil* man ha etui har det omtalte en god pasform
Hans

Fra : JMo.

Dato : 04-01-06 10:43

Peter Caspersen wrote:

> Hans hvad så når man vil tage bilder skal man så tage det af eller
> hvad er der ikke nogel ulember ved et sådan etui ?

Der er flere billeder her:
http://www.krusell.se/product.php?productID=2041&category=5

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 04-01-06 14:29

Koster kun 119,00 mange andre steder

www.modify.dk
www.cellshoppen.dk
www.mytrendyphone.dk

MVH
Mikkel

Fra : Peter

Dato : 04-01-06 19:40

Hej.

> Koster kun 119,00 mange andre steder
> www.modify.dk
> www.cellshoppen.dk
> www.mytrendyphone.dk

Jeg havde heldigvis ikke bestilt, men det har jeg nu, der er langt fra de 44
kroner som det andet firma jeg havde fundet skulle have i porto og så ned
til 15 kroner som jeg giver nu, og når tasken så samtidig er 20 kroner
billigere, så er det jo fint....

(Det blev i øvrigt Modify jeg købte hos, da jeg samtidig fandt en
display-film til telefonen hos dem, og den anden forhandler der også havde
display-film, havde åbenbart ikke tasken alligevel, for det var ikke muligt
at lægge den i indkøbskurven...)

Mvh.
Peter