Problemer med MMS modtagelse
Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 03-01-06 06:30

Min telefon, en SE W800i med Sonofon abonnement, har pludselig fået den ide,
at 9 ud af 10 MMS skal ses på nettet. Jeg modtager istedet en SMS med en
adresse jeg skal gå ind på, for at se MMS'erne. Det er vildt irriterende,
hvordan kan det være den opfører sig sådan pludselig?

Jeg har ikke ændret indstillinger, jeg har masser af fri hukommelse og de
MMS jeg modtager, er af relativ lille størrelse.

Håber nogen kan hjælpe!

Fra : Paw P Larsen

Dato : 03-01-06 09:56

Uldsokken Arne Swiftwind wrote:
> [...]
>
> Jeg har ikke ændret indstillinger, jeg har masser af fri hukommelse og de
> MMS jeg modtager, er af relativ lille størrelse.

Få indstillingerne tilsendt igen, og send en MMS til dig selv. Det har
løst problemet for mig en gang.

Fra : Jens B

Dato : 03-01-06 11:25

"Uldsokken Arne Swiftwind" <rollespiliaalborg@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43ba0bb9$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
>
> Jeg har ikke ændret indstillinger, jeg har masser af fri hukommelse og de
> MMS jeg modtager, er af relativ lille størrelse.

Har også pludselig fået samme problem. Og det er bestemt ikke første gang at
jeg har problemer med Sonofons MMS. Jeg synes virkelig at det MMS fungerer
elendigt hos Sonofon.

Jens

Fra : Jens

Dato : 03-01-06 12:03

> Har også pludselig fået samme problem. Og det er bestemt ikke første gang
> at jeg har problemer med Sonofons MMS. Jeg synes virkelig at det MMS
> fungerer elendigt hos Sonofon.

Min datter har gentagne gange haft tilsyneladende uforklarlige MMS-problemer
med Sonofon abb. Noget kunne tyde på, at delfinen skal kigges lidt efter i
sømmene

Jens (den 2)

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 05-01-06 23:40

ti 03 jan 2006 11:24:35a satte Jens B sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Har også pludselig fået samme problem. Og det er bestemt ikke første
> gang at jeg har problemer med Sonofons MMS.

Skift til Telmore

> Jeg synes virkelig at det
> MMS fungerer elendigt hos Sonofon.

Lad mig formulere det på en anden måde, Det er ikke første gang at Skodafon
har problemer med simple ting som bare burde virke. Jeg har også haft
Skodafon for første og absolutte sidste gang. Det var et mareridt. Intet
virkede bare som det skulle. Kan kun sige at efter mit skift til Telmore
virker alt bare som det skal.

Steven

Fra : Jens B

Dato : 06-01-06 11:44

"Steven Nybo Andersen" <ingen@mail.tak> skrev i en meddelelse

> [...]
> Skodafon for første og absolutte sidste gang. Det var et mareridt. Intet
> virkede bare som det skulle. Kan kun sige at efter mit skift til Telmore

Fuldkommen enig. Havde Sonofon i 8 år tror jeg, og skiftede så til Telmore,
netop fordi at Sonofons GPRS samt MMS aldrig virkede ordentligt. Efter at
jeg kom til Telmore, blev GPRS pludselig en helt anden oplevelse.

Men for 3 måneder siden havde Sonofon så et telefonnummer jeg rigtig gerne
ville have, så lige nu er jeg tvunget til at have Sonofon. Og jeg kan kun
konstatere at intet har ændret sig siden sidst jeg havde Sonofon. Det var
stadig et helvede at blive oprettet til MMS. Jeg ved ikke hvormange
tilmeldings-SMS'er jeg nåede at sende, før det endelig virkede. Men det var
så en kortvarig fornøjelse, for nu modtager jeg dem jo pludselig på nettet
og ikke på telefonen. Og MMS mellem Sonofon og TDC/Telmore fungerer også kun
sjældent. Man får godt nok en modtagelsesrapport, som jo skal give en
tryghed for at modtageren har fået beskeden, men det er bestemt ingen
garanti for at beskeden faktisk er blevet leveret.

2½ måned mere, så er jeg tilbage til Telmore.

Jens

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 03-01-06 11:30

Har du prøvet at kontakte Sonofon's kundeservice ?.

/F

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 03-01-06 12:28

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in message
> Har du prøvet at kontakte Sonofon's kundeservice ?.

Nix, har arbejdet i virksomheden i 5 år, så jeg ved bedre end at prøve deres
kundeservice!

Ej, det bliver nok enden på det, har bare erfaret at NG tit har gode
forklaringer og løsninger.

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 03-01-06 13:15

"Uldsokken Arne Swiftwind" <rollespiliaalborg@> skrev i en meddelelse
> Min telefon, har pludselig fået den ide.
>Det er vildt irriterende, Håber nogen kan hjælpe!

Fik CBB til at sende en opsætning igen og nu virker det.

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.