Adskille en Nokia 6100?
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 02-01-06 12:11

Der er kommet vand i en Nokia 6100, og vil hjælpe med at få den renset.
Men hvordan adskiller jeg den, kan se den skal have en speciel skruetrækker,
hvor finder jeg en sådan billigt?

/ Thomas

Fra : RepsaC_

Dato : 02-01-06 12:40

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse
> Der er kommet vand i en Nokia 6100, og vil hjælpe med at få den renset.
> Men hvordan adskiller jeg den, kan se den skal have en speciel
> [...]
Prøv hos Thansen...Det er nok de billigste.
Mvh
Casper

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-06 13:32

"RepsaC_" <cscs@Mailwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse
> skruetrækker,

> Prøv hos Thansen...Det er nok de billigste.

Og det er en Torx T6 skruetrækker du skal bruge.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 03-01-06 01:20

Kim Larsen wrote:

> Og det er en Torx T6 skruetrækker du skal bruge.

Takker!!!
/ Thomas

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 03-01-06 01:19

RepsaC_ wrote:
> "Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv hos Thansen...Det er nok de billigste.
> Mvh
> Casper

Mange tak!!
/ Thomas

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 02-01-06 15:13

T-Hansen har et sæt til 40,- du kan købe.

/F

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 03-01-06 01:20

(6400) Futte wrote:
> T-Hansen har et sæt til 40,- du kan købe.

Der er jo billigt! Tak!
/ Thomas

Fra : Kim Kristensen

Dato : 02-01-06 21:30

> [...]
> Der er kommet vand i en Nokia 6100, og vil hjælpe med at få den renset.
> Men hvordan adskiller jeg den, kan se den skal have en speciel

Jeg fik mig et Torx-sæt hos www.biltema.dk til en bette tyver, det er
varenummer 12-022 hvis du skal søge på det.

Det er nok værd lige at se her om der er nogle brugbare tricks inden du
kaster dig ud i det http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/

Med venlig hilsen Kim

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 03-01-06 01:22

Kim Kristensen wrote:

> [...]
> varenummer 12-022 hvis du skal søge på det.
>
> Det er nok værd lige at se her om der er nogle brugbare tricks inden

Fint! Kanon billigt, og supergodt link, men sikke dog nogle elendige fotos
af Nokia 6100, men det virker jo. Tak!

Mvh Thomas