Fri SMS med mulighed for maskinelt afsendt~
Fra : Mads

Dato : 31-12-05 14:16

Hejsa,

Kender nogen til "Fri SMS" ordninger, som tillader maskinelt afsendte
SMS beskeder. TDC forbyder det, så vidt jeg kan se, ikke - blot må man
ikke anvende beskederne i markedsføringsøjemed.

Mvh Mads

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-01-06 06:17

Mads skrev den 31-12-2005 14:15:
> [...]
> SMS beskeder. TDC forbyder det, så vidt jeg kan se, ikke - blot må man
> ikke anvende beskederne i markedsføringsøjemed.

Hvad kalder du /maskinelt afsendte SMS/ ?

mvh

Carsten

Fra : Paw P Larsen

Dato : 02-01-06 16:27

Carsten Riis wrote:

> Hvad kalder du /maskinelt afsendte SMS/ ?

Det kunne evt. være et script, der sender via Microsoft SMS Sender.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=06a4f997-7f69-4891-8929-37b9041924a2&DisplayLang=en

Telia Xpress er ikke løsningen. Nedenstående er fra
abonnementsbetingelserne:

-----
Abonnementet må kun bruges til normalt forbrug fra person til person.
Det betyder, at abonnementet f.eks. ikke må bruges til følgende:
• Chikane, spam og lign.
• Automatisk genererede og/eller afsendte SMS, maskinskabte SMS,
maskinafsendte SMS, afsendelse af en serie af identiske SMS til samme
modtager og lign.
• Kommercielt til f.eks. markedsføring, masseudsendelser og lign.
-----

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-01-06 16:54

Paw P Larsen skrev den 02-01-2006 16:27:

> [...]
>

> Telia Xpress er ikke løsningen. Nedenstående er fra

Kender godt skriptet.

Det jeg fisker efter er Mads' definition for maskinelt afsendte SMS.

Jeg har nemlig tidligere været udsat for, at nogen troede, at det også
var gældende for SMS'er sendt via det medfølgende software fra hhv.
Nokia og SE.
Det er nemlig ikke maskinelt.

mvh

Carsten

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 03-01-06 08:41

"Mads" <mail@> skrev i en meddelelse
> [...]
> beskeder. TDC forbyder det, så vidt jeg kan se, ikke - blot må man ikke
> anvende beskederne i markedsføringsøjemed.

Telmore? De nævner ikke noget med maskinelt afsendte sms i deres betingelser
så vidt jeg har kunne læse.

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore for mail
Google er din ven

Fra : Rune Christensen

Dato : 09-01-06 13:19

Steen Holm Pedersen wrote:
> "Mads" <mail@> skrev i en meddelelse

> Telmore? De nævner ikke noget med maskinelt afsendte sms i deres betingelser
> så vidt jeg har kunne læse.

Fra Telmores vilkår i forbindelse med UbegrænsetSMS:
Brug af SMS-beskeder med Ubegrænset SMS
De inkluderede SMS-beskeder må bruges til normalt forbrug fra person til
person i Danmark og
til danske mobilnumre. Det betyder at beskederne ikke må være maskinskabte
(maskinafsendte), sendes som en serie af identiske SMS-beskeder til
samme modtager,
bruges til chikane hvor der spammes til enkeltpersoner eller grupper
eller bruges kommercielt,
herunder til markedsføring. SMS-beskederne må heller ikke være afsendt
som Web-SMS.

Mvh.
Rune