JAVA spil fra nettet - Hvordan?
Fra : Per

Dato : 30-12-05 20:42

Hej NG!

Hvordan gør jeg mht. JAVA spil downloadet fra internettet og min Nokia 6230.

På denne side: http://www.getjar.com/software/Nokia/6230/set5 er der nederst
et arcadespil jeg godt kunne tænke mig.

Der er både en JAR og en JAD fil jeg kan downloade til min PC.

Hvad gør jeg med dem? Er det kun JAR filen jeg skal bruge.

Skal de bare overføres til mappen spil i telefonen? og hvordan exekverer jeg
dem.

Kan man lægge spil på MMC kortet eller skal det være i selve telefonen.

Skal jeg have PC suite installeret for at kunne få det til at virke. Jeg
overfører fil til min telefon enten via BT eller kortlæser.

Håber i forstår spm.

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Anders Pedersen

Dato : 30-12-05 21:34

Den 30.12.2005 kl. 20:41:45 skrev Per <mesked@hotmail.com>:

> [...]
> nederst
> et arcadespil jeg godt kunne tænke mig.
>
> Der er både en JAR og en JAD fil jeg kan downloade til min PC.
Du skal kun bruge jar filen

Det nemmeste er at downloade direkte til telefonen
Via kvik download
der nummer siden på skal taste ind på wap siden

> [...]

> jeg
> dem.
>
> Kan man lægge spil på MMC kortet eller skal det være i selve telefonen.
Programmerne/spillene ligges på selve i telefonen i særskilt hukommelse

> Skal jeg have PC suite installeret for at kunne få det til at virke. Jeg
> overfører fil til min telefon enten via BT eller kortlæser.

Ja du kan gøre det via pc suite
Under instalere programmer kan flytte dem over på telefonen

Dit/dine nye spil bliver gemt i samling
hvorfor ved jeg ikke

--
Med venlig Hilsen