Samsung SGH E730
Fra : RepsaC_

Dato : 30-12-05 18:14

Hej
Hvad er jeres meninger omkring denne telefon.
/Casper

Fra : TSPDK

Dato : 31-12-05 13:02

Den er super god dejlig at holde og nem at betjene. Har faktisk en til
salg, da jeg fik en ny mobil i julegave.

Den er fra 1 sep. 2005 alt medfølger ingen ridser eller skader og er
ikke simlåst.

1500 dkr. incl fragt.

Fra : RepsaC_

Dato : 31-12-05 15:32

"TSPDK" <tsp@drageportal.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Lyder ellers ok, men vil lige se om jeg ikke kan få en lidt billigere.
Mvh
Casper

Fra : RepsaC_

Dato : 01-01-06 12:31

[...]

Du kan evt. sende mig en mail...Så kan vi forhandle lidt hvis det har
interesse.
Mvh
Casper