Billigste abonnement?
Fra : JS

Dato : 30-12-05 12:08

Hejsa

Jeg ringer ca. 100-150 minutter om måneden og sender vel ca. 40-50
sms-beskeder. Hvilket abonnement er det billigste for mig? Jeg gider ikke
noget bøvl med et tvivlsomt renommeret selskab, så jeg har overvejet
Telmore, men er der andre (gode) alternativer?

Min kæreste har en tlf. som stort set kun bruges til indgående opkald.
Hvilket abonnement vil være billigst for hende? Der skal være mulighed for
at flytte det nuværende nummer.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : peter6715

Dato : 30-12-05 12:41

Hejza JS.
Jeg tror at i begge tilfælder vil du være godt tjent med UNOTEL, jeg synes
at de giver 100 god support og til en billig pris uden mindstebeløb. De
bruger TDCs net, ( ligesom Telmore ), men se selv på deres www side.

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 30-12-05 16:04

> [...]
> noget bøvl med et tvivlsomt renommeret selskab, så jeg har overvejet
> Telmore, men er der andre (gode) alternativer?

SONOFON Kvantum99 hvor du kan købe en telefon sammen med.

> Min kæreste har en tlf. som stort set kun bruges til indgående opkald.
> Hvilket abonnement vil være billigst for hende? Der skal være mulighed for
> at flytte det nuværende nummer.

UnoTel.

--
Jeppe Vestergaard, København