Hvor finder man streaming til k750i
Fra : KB

Dato : 29-12-05 22:50

Hej

Jeg vil gerne kunne hære musik streamet via GPRS på min k750i - Hvordan
? -

/KB

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-12-05 02:30

KB pretended :
> Jeg vil gerne kunne hære musik streamet via GPRS på min k750i - Hvordan
> ? -

Har du fri trafik eller er du bare vanvittigt rig ? :)

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly
by."
- Douglas Adams

Fra : KB

Dato : 31-12-05 13:03

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message
> KB pretended :
>
> Har du fri trafik eller er du bare vanvittigt rig ? :)

Begge dele

Er der slet ingen der kan hjælpe mig videre?!?

Google finder kun kommercielle programmer, men tlfen har jo streaming
settings så det må da være noget der kan hentes gratis fra shoutcast??

/KB

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 04-01-06 13:27

"KB" <kb@kb.kb> wrote in message

> Google finder kun kommercielle programmer, men tlfen har jo streaming
> settings så det må da være noget der kan hentes gratis fra shoutcast??

Mjø men du kan jo ikke hente det i en brugbar kvalitet, du har kun gprs og
det er ærligtalt alt alt for langsomt når du fx sammligner med at lytte til
den indbyggede fm radio...

Fra : Paw P Larsen

Dato : 04-01-06 14:05

Flemming Lynggaard wrote:
> [...]
> det er ærligtalt alt alt for langsomt når du fx sammligner med at lytte til

Mjae... jeg har streamet BBC's Radio 1 på en Siemens SX1 for et par år
siden med enkelte udfald. På min Nokia 3230 med EDGE kører det rimelig
godt. Det skal dog siges at begge har indbygget RealPlayer.

Fra : KB

Dato : 04-01-06 16:46

> Mjø men du kan jo ikke hente det i en brugbar kvalitet, du har kun gprs

Måske, men problemet med telmores introduktionstilbud af gratis GPRS var, at
folk streamede.
Det ville de vel ikke gøre, hvis det var så ringe