Ny udbyder søges
Fra : Hagar

Dato : 29-12-05 15:36

Hej i gruppen

Jeg ved det har været oppe at vende flere gange, men ikke af mig

Jeg er blevet træt af TDC, de har lukket min telefon 2 gange uden grund, den
ene gang fordi jeg havde betalt min regning for tidligt, og nu her hvor jeg
har lavet en tastefejl på min netbank og glemte 5 øre. Så for at undgå det
sker en 3 gang, så kunne jeg godt tænke mig at skifte.
Jeg har overhovedet ikke fulgt med, jeg er den der bare købte mig et abb. og
mobil og så kørt med det. Jeg bor på Bornholm, hvis det har noget at sige,
og ønsker selvfølgelig en udbyder der rækker her.
Jeg bruger mest sms og lidt selve telefonen til snak, alt det andet er mig
ligegyldigt.
Er der nogen der har en god ide til mig ?

Hagar

Fra : BorreBoy

Dato : 29-12-05 15:39

www.unotel.dk naturligvis

Fra : Hagar

Dato : 29-12-05 17:46

> www.unotel.dk naturligvis

Jeg har godt set at svaret er kommet til andre, men var i tvivl om at det
også virkede her på øen, men det gør det. Jeg blev lige forbavset, for
kigger jeg på TDC's kort over hvad de dækker hvor, så er 3G også med. Jeg
har kun hørt om det, og ikke prøvet det, men det overrasker mig da at det er
kommet til øen

Tak for hjælpen i øvrigt

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 29-12-05 17:49

> www.unotel.dk naturligvis

Der er lige en lille P.S.

Nu har jeg jo købt det jeg har hos TDC, så vil jeg gå ud fra at telefonen,
T610, er låst til dem, hvad gør jeg ved det, vi har ikke nogen på øen der
fikser den slags, så vidt jeg ved ?

Hagar

Fra : Jan-Erik

Dato : 29-12-05 20:53

> [...]
> T610, er låst til dem, hvad gør jeg ved det, vi har ikke nogen på øen der

Ring til TDC - de skal give dig oplåsningskoden, hvis der er gået mere end 6
måneder. De giver dig også en guide til hvordan du taster den ind :)

/je

Fra : e-block

Dato : 29-12-05 17:38

cbb er også et godt bud.

læs mere på www.cbb.dk

de har fast minutpris, fast pris på sms'er og abonnement. du skal dog tanke
op via nettet, eller du kan vælge automatisk optankning.

Jeg mener der er en ny på operatør på vej på markedet, men kan ikke huske
navnet.

vh

Paw J

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 30-12-05 16:08

Mobivic - www.mobivic.dk.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Søren Christensen [8~

Dato : 29-12-05 17:45

> Er der nogen der har en god ide til mig ?

www.unotel.dk er det bedste jeg har oplevet både mht. service og pris. Tror
det er 63 øre/min og 16 øre/sms, mener ikke det fåes billigere og så kører
de på TDCs net så dækningen er den du er vandt til. Jeg skiftede fra telmore
til cbb og siden unotel da de bare er de billigste. Kan varmt anbefales.

/Søren

Fra : Hagar

Dato : 29-12-05 19:35

"Søren Christensen [8000]" <5161120m001NOOOOSPAM@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:43b4126b$0$8100$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
> kører de på TDCs net så dækningen er den du er vandt til. Jeg skiftede fra
> telmore til cbb og siden unotel da de bare er de billigste. Kan varmt

Takker

Hagar