Problemer med Motorola MPx 220
Fra : Carsten Heldam

Dato : 25-12-05 14:13

Hej
Jeg har haft min telefon til reparation 4 gange uden det hjælper.
Når telefonen har ligget et stykke tid kan man ikke foretage opkald - der
kommer en fejlmeddelse om at forbindelsen ikke kan etableres. Dem der ringer
til mig ryger på telefonsvarer. Der er intet usædvaneligt at se på
displayet. Når jeg tænder og slukker telefonen virker den så igen et stykke
tid. - Jeg har fået udskiftet mit sim kort, men det har ikke hjulpet.
Motorola siger, at de ikke kan se nogen fejl ved telefonen.
Er der andre der har haft ligninde problemer?

Den uheldige

Fra : Thomas G

Dato : 26-12-05 21:55

> [...]
> hjulpet.
> Motorola siger, at de ikke kan se nogen fejl ved telefonen.
> Er der andre der har haft ligninde problemer?

Har en Kollega der har prøvet det et par gange med sin SE700i. Her hjalp det
også at tænde og slukket. Kan ikke huske om man kunne ringe fra den eller om
den skulle tændes og slukkes før den virkede til opkald, men alle der
ringede til den blev sendt til telefonsvaren. Jeg tror det har noget og gøre
med hvordan netværket registrerer telefonen, for det skete kun efter
telefonen havde været tændt i lang tid.

Ikke at det hjælper dig ... men nu ved du i det mindste at du ikke er alene
i verden

hilsen Thomas G

Fra : Jan Vennike

Dato : 27-12-05 19:50

"Carsten Heldam" <heldam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjulpet.
> Motorola siger, at de ikke kan se nogen fejl ved telefonen.
> Er der andre der har haft ligninde problemer?

Nu er så'en en MPx 220 jo en Windows Mobile telefon (ligesom min QTek
8080) - så tror du ikke bare at du skal trykke Alt+Ctrl+Del ???

Ej, spøg til side - min QTek 8080 har den samme hæslige vane, men det er
heldigvis MEGET sjældent og mest når den sider i sin dock/cradle, så jeg
gider ikke gøre noget ved det.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Carsten

Dato : 27-12-05 20:54

"Jan Vennike" <jan@GARFIELDvennike.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ej, spøg til side - min QTek 8080 har den samme hæslige vane, men det er
> heldigvis MEGET sjældent og mest når den sider i sin dock/cradle, så jeg

Tak for oplysningen.
Jeg er også kommet frem til at det sker oftere når jeg har et ekstra
hukommelseskort i telefonen - så det har jeg taget ud.

Tak for svaret

Carsten