Defekt K750i - resultatet
Fra : Jakob

Dato : 22-12-05 10:11

Hej igen,

dette er en opfølgning på min tråd af 13.12. med samme enme.

Så fik jeg min K750i tilbage
Efter ikke at have hørt fra TeleRingen i lang tid gik jeg derned i går med
min indleveringskvittering og spurgte hvordan det mon stod til.
"Jamen den har da ligget klar i et par dage", sagde pigen (det var en anden
end hende den kloge jeg indleverede telefonen til).
- Jeg kommenterede det ikke, og gad ikke spørge hvorfor de så ikke havde
ringet....
Nå, men jeg fik telefonen og den virker fint nu. Og det kostede ikke noget!
Hun kiggede på skærmen hvor der stod, at man havde udskiftet mekaniske
komponenter og opdateret SW. Telefon ok.

Og så viste det sig, at hun faktisk er endnu klogere end hendes kollega! For
hun kiggede osse på de to udskrifter af de fejlbehæftede billeder og sagde,
at hun havde samme telefon og at hun godt vidste hvad der var galt. Det var
mine printerindstillinger det var galt med, proklamerede hun. Det undlod jeg
så også at kommentere nærmere, tog min telefon og gik....

Nå, men jeg er glad for at have min lille tilbage, men det der nu undrer mig
er, at softwaren skulle være blevet opdateret, for alle mine data ligger
stadig i telefonen da jeg får den retur. Kan man opdatere uden at miste
data?

--
Hilsen Jakob

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 22-12-05 10:49

Der er jo noget der hedder backup !

Du kan jo kopiere data fra din telefon til en computer.
Og når så mobilen er opdateret, så flytter man data tilbage igen.

/F

Fra : Jakob

Dato : 22-12-05 18:39

> Du kan jo kopiere data fra din telefon til en computer.
> Og når så mobilen er opdateret, så flytter man data tilbage igen.

Ja, det ved jeg godt, men det bøvler de vel ikke på et værksted (eller
hvad?).
Så enten bøvler de virkelig med det eller osse har de ikke opdateret den.
Det var dér jeg ville hen.

--
Hilsen Jakob

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 22-12-05 21:47

> [...]
> hvad?).
> Så enten bøvler de virkelig med det eller osse har de ikke opdateret den.

Nej backup det bøvler de bestemt ikke selv med, men når en SE bliver
opdateret via deres eget EMMA server system så går der ingen bruger data
tabt, da de ligger lagret i noget der hedder GDFS og det bliver der ikke
pillet ved, kun firmwaren bliver opgraderet. Det ville du osse opleve hvis
du brugte deres online update system SEUS, der mister man hverken tlf. bog
eller noget selvom den ligger i tlf. hukommelse.

Mvh. Lars

--
www.12unlock.dk
info@12unlock.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 10:52

> [...]
> mig er, at softwaren skulle være blevet opdateret, for alle mine data
> ligger stadig i telefonen da jeg får den retur. Kan man opdatere uden at

Godt at høre du fik din telefon tilbage gratis repareret. Det havde bare
pyntet lidt at de ikke havde truet dig fra starten af men at du har fået den
tilbage igen uden at skulle køre en sag er jo det vigtigste.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Henning

Dato : 22-12-05 18:03

>- Jeg kommenterede det ikke, og gad ikke spørge hvorfor de så ikke havde
>ringet....
De havde vel forsøgt, men telefonen lå bare på hylden og hylede

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 23:24

Henning wrote:

> De havde vel forsøgt, men telefonen lå bare på hylden og hylede

LOL!

mvh.
Kim Frederiksen