SE W800i
Fra : Leif

Dato : 19-12-05 16:56

Hvorfor er denne model svær at få fat i?

Er det en speciel god tlf?

/Leif

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-12-05 21:59

Leif skrev:
> Hvorfor er denne model svær at få fat i?
>
> Er det en speciel god tlf?
>
> /Leif

Hvad mener du med at være svær at få fat i?
Hvis det er fordi der ikke er så mange brugte til salg skyldes det
sikkert at det er en dyr telefon i indkøb.
SE K750i kan næsten det samme.

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Leif

Dato : 20-12-05 16:49

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> wrote in message

> Hvad mener du med at være svær at få fat i?
> Hvis det er fordi der ikke er så mange brugte til salg skyldes det
> sikkert at det er en dyr telefon i indkøb.
> SE K750i kan næsten det samme.

Jeg har faktisk brugt en del af søndagen uden at finde en ny med Sonofon
kvantum
men det er lykkes hos JokerPrice.dk.

/Leif

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 20-12-05 20:19

Lars Raaby wrote:
> SE K750i kan næsten det samme.

Hvad er egentlig forskellen på K750i og W800i?
Det kan vel næsten kun være softwaren da man ifølge
http://www.seuniverse.com kan opgradere 750'eren til en 800. Men hvad er
lige så fantastisk ved W800i?

/Peter

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 20-12-05 22:58

On Tue, 20 Dec 2005 20:18:52 +0100, "Peter D. Jørgensen"
<pdj1974@hotKILLSPAMMERSmail.com> wrote:

>Hvad er egentlig forskellen på K750i og W800i?
>Det kan vel næsten kun være softwaren da man ifølge
>http://www.seuniverse.com kan opgradere 750'eren til en 800. Men hvad er
>lige så fantastisk ved W800i?

Mere hukommelse, bedre headset, en Musik-navigationsknap og lidt
design. Det er vist nogenlunde forskellen (og så softwaren, som du
selv nævner).

Hukommelsen og headsettet alene passer vel nogenlunde med
prisforskellen på de to.

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 21-12-05 17:35

jubija@yahoo.dk wrote:
> Mere hukommelse, bedre headset, en Musik-navigationsknap og lidt
> design. Det er vist nogenlunde forskellen (og så softwaren, som du
> selv nævner).

Kan du være lidt mere specifik omkring softwaren, siden folk åbenbart er
helt vilde med at "opgradere" til w800i's software selvom de "kun" har en
750'er?

/Peter

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 21-12-05 22:45

On Wed, 21 Dec 2005 17:35:27 +0100, "Peter D. Jørgensen"
> [...]

>helt vilde med at "opgradere" til w800i's software selvom de "kun" har en

Med w800 softwaren får man en mere dedikeret mp3-afspiller med et
(synes nogen) bedre brugerinterface til musikafspilning, visning af
oplysninger om aktuelt nummer, brug af equalizer m.v.

Man kan også slå telefondelen fra i w800i, så det kun er en walkman.
Meget praktisk, hvis man f.eks. er ude at flyve og ikke må have tændt
for sin GSM-telefon, men gerne sin MP3-afspiller.

Fra : Peter

Dato : 28-12-05 21:52

Hej.

> brug af equalizer m.v.

Der er også equalizer og megabass i en K750i....

Mvh.
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-12-05 00:35

Leif skrev:

> Er det en speciel god tlf?

"Verdens bedste!?"
Hans

Fra : Johnt

Dato : 21-12-05 02:35

> "Verdens bedste!?"
> --
Enig!

Både 750 og W800 er kanon telefoner.

Hilsen
Johnt

Fra : Leif

Dato : 25-12-05 10:49

Købte en til konen til i går aftes: Super kanon telefon.

/Leif