3G - Telefon - Hvad duer?
Fra : Lars

Dato : 14-12-05 18:00

Jeg overvejer at skifte til 3G. Det vil desvære betyde at jeg må sige farvel
til min nokia 6230i.
Jeg har kigget på hvad jeg så skal have.
Er der nogen der har erfaringer med Sony Ericsson K608i?

Mvh

Lars Damkjaer

Fra : Martin Vest Zielke

Dato : 14-12-05 18:11

Jeg har en K608i, som jeg synes er en god telefon bortset fra en ting:
hukommelsen, der er kun 32 MB og det kan ikke udvides med hukommelseskort.

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 14-12-05 20:17

Jeg vil nok vente med at skifte til 3G til nettet er kommet ordentligt op at
køre.

Der kan sagtens gå op til flere år før at alle evt. fejl er rettet.

Så behold du hellere din N6230i istedet for.

/F

Fra : DS

Dato : 14-12-05 20:43

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil nok vente med at skifte til 3G til nettet er kommet ordentligt op
> at køre.

Er den ikke det nu?

> Der kan sagtens gå op til flere år før at alle evt. fejl er rettet.

Hvilke fejl?

> Så behold du hellere din N6230i istedet for.

Jeg er selv skiftet fra netop N6230i til SE KE608i. Jeg har nok aldrig haft
en bedre mobil før, den kører endda fejlfrit - ikke en eneste "genstart"
eller "frysning". Det kan man ikke sige om Nokias mobiler ligefrem.

3G nettet (hos 3) fungerer også fint, det er lækkert at kunne surfe på
nettet med noget der nærmer sig ADSL hastigheder, mens man sidder i toget
til og fra Jylland. Der er udfald nogle enkelte steder, men det er til at
leve med. Og her er TDC jo langt bagefter, de har kun dækning i de 4 store
byer.

Så thumbs up til 3 og 3G.

DS

Fra : Niels Bjerretoft Esp~

Dato : 14-12-05 22:16

"DS" <nospam@tome.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke min lyst, og kan man ringe til normale priser uden for 3g nettet evt
mhv, NBE

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 14-12-05 20:48

> [...]
>
> Der kan sagtens gå op til flere år før at alle evt. fejl er rettet.
>
> Så behold du hellere din N6230i istedet for.

Der er også nogle gange fejl på GSM-nettet... Så burde alle jo beholde deres
fastnet-telefon, hvis man bruger din terminologi

Jeg har 3G hos 3, og det virker fint med K608i. De meeeeget få fejl jeg har
oplevet, bliver klart opvejet af fordelene.

Vhils Morten

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-12-05 00:49

Morten K. Nielsen expressed precisely :
> Så burde alle jo beholde deres fastnet-telefon, hvis man bruger din
> terminologi

Der er skam masser af fejl i fastnet systemet, se bare dem der fik en
telefonsvarer da de ringede 112 for nylig - puha, personligt overbragte
beskeder, det ved man hvad er :)

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly
by."
- Douglas Adams

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-12-05 18:56

Henrik Stidsen skrev den 15-12-2005 00:48:
> Morten K. Nielsen expressed precisely :

> Der er skam masser af fejl i fastnet systemet, se bare dem der fik en
> telefonsvarer da de ringede 112 for nylig - puha, personligt overbragte
> beskeder, det ved man hvad er :)

Røgsignaler. De er ikke til at misforstå (mener man i øjeblikket
lige nord for London)

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-12-05 23:10

Carsten Riis explained on 15-12-2005 :
> Røgsignaler. De er ikke til at misforstå (mener man i øjeblikket lige
> nord for London)

De er bare så besværlige at bruge i tåge eller når det blæser en mindre
orkan :)

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.