Hvilken er bedst
Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 15:57

Hej

Hvilken en af Telmores tilskuds mobiler med håndjern 199 er bedst til
prisen? Nokia 6230i, Samsung E730 eller Motorola V3?

Mit krav er bla. MP3 med plads til så mange numre som muligt, godt kamera,
bluetooth og god ordbog.

Eller skulle man ofre det noget mere og få en SE K730i uden ab.?

--
Per Jørgensen

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 14-12-05 16:42

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok undersøge markedet lidt mere end bare at
købe hos Telmore...

Vil nok kigge, hvis det var mig, efter enten en SE K750i eller en Samsing
D600.

Personlig bruger jeg selv Samsung D600 og er kanon godt tilfreds med den.

Hvormange numre du have i telefonen, kan du selv afgøre, med det
hukommelseskort du sætter i.

/F

"Per J" <perdotkdotjoergensen.fjerndetteatget2netdotdk> skrev i en
meddelelse news:43a032a2$0$15787$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 21:07

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg var dig, så ville jeg nok undersøge markedet lidt mere end bare
> at købe hos Telmore...

Det er nu fordi, ungerne i forvejen har Telmore. Deres nuværende forbrug vil
matche håndjernene, så dermed bliver telefonerne lidt billigere.

> Vil nok kigge, hvis det var mig, efter enten en SE K750i eller en Samsing

En SE K750i kunne jeg oz godt tænke mig, men den ligger lige i overkanten af
budgettet.

Vil Samsung E730 være et bedre valg end Nokia 6230i. Jeg synes der er lige
lovlig mange fordømmelser over begge telefoner her inde.

--
Per Jørgensen

Fra : Kim S

Dato : 14-12-05 16:50

> [...]
> prisen? Nokia 6230i, Samsung E730 eller Motorola V3?
>
> Mit krav er bla. MP3 med plads til så mange numre som muligt, godt kamera,

Så er Motorola'en dømt ude. Har kun 5Mb hukommelse, og den kan ikke udvides.

Mvh, Kim

Fra : Søren Nielsen

Dato : 14-12-05 21:30

Per J wrote:
> [...]
> kamera, bluetooth og god ordbog.
>
> Eller skulle man ofre det noget mere og få en SE K730i uden ab.?

God ordbog udelukker straks Nokia 6230i.

Søren

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 15-12-05 09:21

Nu er det jo kun SE K750i el. Samsung E730.

Og så vil jeg klart vælge K750i'eren.

Og den kan fåes for 2399,- (uden abb.) og til 1866,- (inkl. 6 md abb.,
Sonofon Kvantum)

Priserne kan du finde på www.mobilpriser.dk