Samsung E730 - for ringe.
Fra : JL

Dato : 13-12-05 23:13

Modtog idag min Samsung E730 fra Telmore. Den skulle forestille at være en
"topmodel" fra Samsung.

Man kan ikke selv vælge en lyd når man modtager SMS. (f.eks en mp3)

Telefonen kan ikke ringe OG vibrerer samtidig. (Én af de 20 ringemelodier
vibrerer i takt med musikken når den ringer, hvad hvis man ikke kan lide den
melodi?) Det er simpelthen for ringe.

Er jeg den eneste der mener at ovenstående er hul i hovedet? Jeg mener...det
bør den bare kunne. Det er ikke noget der gør den dyere at producere.

Jeg fortryder købet og sender den retur i morgen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-12-05 00:16

JL formulated on tirsdag :
> Man kan ikke selv vælge en lyd når man modtager SMS. (f.eks en mp3)

Den skavank har Sony Ericsson også helt op til K750 svjv, er mærkeligt
at de ikke har fattet det før...

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 01:21

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> JL formulated on tirsdag :
>
> Den skavank har Sony Ericsson også helt op til K750 svjv, er mærkeligt at
> de ikke har fattet det før...

Hvad kan man lære af det ? : Nokia er svaret

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-12-05 02:57

Kim Larsen wrote :

> Hvad kan man lære af det ? : Nokia er svaret

Næ, man kan lære at købe en SE der er nyere end K750 :)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-12-05 09:06

On Wed, 14 Dec 2005 02:57:02 +0100, Henrik Stidsen wrote:

> Næ, man kan lære at købe en SE der er nyere end K750 :)

Ved du om man kan ændre den lyd på en SE w800 der bliver givet som
kvittering når en afsendt sms når sin modtager, jeg kan ikke finde det
nogen steder.

Jesper Hansen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-12-05 14:48

"Jesper Hansen" <spam.not.accepted@gmail.com> wrote in message

> Ved du om man kan ændre den lyd på en SE w800 der bliver givet som
> kvittering når en afsendt sms når sin modtager, jeg kan ikke finde det
> nogen steder.

Kan du afik ikke...

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-12-05 23:33

On Wed, 14 Dec 2005 14:47:32 +0100, Flemming Lynggaard wrote:

> Kan du afik ikke...

Tænkte det nok...

Jesper Hansen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-12-05 14:47

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> wrote in message
> "Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan man lære af det ? : Nokia er svaret
>
> --

Kan godt lide din smiley - for at liste de mange mange fejl man så skulle
leve med fra nokia kunne nok hurtigt gøre at man lever med ikke at have en
mp3 lyd på sin sms

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 19:18

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> leve med fra nokia kunne nok hurtigt gøre at man lever med ikke at have en

Pudsigt, for jeg har aldrig haft en eneste fejl på de her stærkt
fejlbehæftede Nokia´er. Men det er jo nok bare mig som har været ualmindelig
heldig når man nu tager i betragtning hvor slemt det står til ifølge dig.

Fra : Rander

Dato : 14-12-05 19:54

Wed, 14 Dec 2005 19:18:24 +0100 brugte "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> 31
linier på at fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Pudsigt, for jeg har aldrig haft en eneste fejl på de her stærkt
>fejlbehæftede Nokia´er. Men det er jo nok bare mig som har været ualmindelig
>heldig når man nu tager i betragtning hvor slemt det står til ifølge dig.

Nej, du er ikke den eneste - jeg er på min tredje Nokia, og har ialt
oplevet to fejl på de Nokiaer jeg har haft. Jeg har også haft en SE K700i,
den var så smækfuld af fejl og uhensigtsmæssigheder at den største fejl
overhovedet nok var at jeg skulle betale for den...

http://rander.dk (temporarily down!)

Jeg opdagede, at man ikke kan betale sine VISA regninger
med et American Express kort. (P.J. O'Rourke)

Fra : Niels Bjerretoft Esp~

Dato : 14-12-05 20:52

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> tilfælde af soft fejl på en 3410 nokia, har haft 3210 ingen fejl 3310
> ingen fejl 3410 frøs engang 3510 ingen fejl 6230 den vil jeg ikke af med
mvh,NBE

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-05 17:59

"Niels Bjerretoft Espersen" <NBE@Xwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse

> mvh,NBE

Der er heller ikke nogen der får lov til at rende med min 6230i frivilligt.
Nu har jeg endelig fået mig en mobilos hvor jeg tydeligt og uden
gættekonkurrence kan læse SMS-beskeder, ligeledes er telefonbogen også nem
at læse. Og min Nokia 6230i kører på 4. uge som en drøm (jeg har næsten lige
købt den).

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 21:16

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> JL formulated on tirsdag :
>
> Den skavank har Sony Ericsson også helt op til K750 svjv, er mærkeligt at
> de ikke har fattet det før...

Nej, det giver absolut ingen mening ... til gengæld er K750i så blevet
markedets bedste telefon.

mvh.
Kim Frederiksen