Samsung E710 - fryser når der sendes SMS
Fra : SrS

Dato : 12-12-05 15:59

Hej

Jeg har købt en brugt Samsung E710 til min datter. Den fryser desværre nogen
gange fuldstændigt når den sender eller modtager SMS. Eneste løsning er
faktisk at pille batteriet ud, og sætte det i igen.

Kender nogen til denne fejl, og kan man få en software opgradering der løser
fejlen?

SrS

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 12-12-05 16:20

"SrS" <SrS@fjernes_os.dk> wrote in message
> [...]
> er faktisk at pille batteriet ud, og sætte det i igen.
>
> Kender nogen til denne fejl, og kan man få en software opgradering der

Jeg har haft en E700 som gjorde det samme, og jeg har hørt om andre med
samme problem.
Min telefon fik en opdatering, det hjalp ikke.

Jeg løste problemet ved at købe en anden telefon (ikke Samsung).

MvH
Mikael

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 12-12-05 18:51

Mikael Mortensen wrote:
> [...]
> Min telefon fik en opdatering, det hjalp ikke.
>
> Jeg løste problemet ved at købe en anden telefon (ikke Samsung).

Præcis samme oplevelse her. 710, den frøs ved afsending af sms, og
nogengange kunne den hverken modtage eller foretage opkald og skulle også
genstartes. Det opdagede man tilfældigt ved at man selv ikke kunne ringe,
eller hvad at folk pludseligt undrede sig gevaldigt over at min telefon var
"slukket", når jeg nu vidste at jeg ventede et vigtigt opkald.

Nu har jeg Nokia igen.

--
Jacob