SE K700i og GPRS forbindelse
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 11-12-05 09:55

Jeg kan lige pludseligt overhovedet ikke komme på WAP med min K700i.
Når jeg forsøger at komme på med mobilens egen wap-browser, så står den
bare konstant og forsøger at komme på, men der sker intet, intet som
helst, heller ikke engang en time-out eller lignende.

Min kæreste har også en SE K700i, vi har købt dem samtidigt, har begge
CBB og benytter og af Sonofons GPRS, vores opsætninger omkring WAP og
GPRS er fuldstændigt identiske, og alligevel kan jeg ikke komme på WAP
mens hun sagtens kan?????

Er der nogen der har haft eller hørt om sådan et pludseligt opstået
problem på K700i?

--
Jan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-12-05 14:26

Jan Allan Andersen skrev:

> Er der nogen der har haft eller hørt om sådan et pludseligt opstået
> problem på K700i?

Næ, jeg kan kun sigebat min K700i ingen problemer har hverken med
WAP eller GPRS. For nylig gik der koks i noget med MMS, men jeg
var i tvivl om om jeg havde fået sat det op. Jeg bestilte bare en
sms fra min udbyder med opsætningen, så var det i orden. Du kan
jo prøve det samme (altså med WAP) selv om du mener at det burde
være i orden.

(Udbyderen er Telmore)

--
Bertel

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 12-12-05 23:29

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> sms fra min udbyder med opsætningen, så var det i orden. Du kan
> jo prøve det samme (altså med WAP) selv om du mener at det burde

Det havde jeg også da jeg fik telefonen, da hed det GPRS2GO med Sonofon
og en internet profil der hed Sonofon WAP GPRS.
Det er så den jeg har kørt med indtil her jeg fik problemer.
Prøvede så at hente igen, som du foreslog, og nu hedder det WAP (E-go),
stadigvæk Sonofon.
Har ikke checket hvad forskellen er, bare konstateret at min gamle
profil stadigvæk ikke vil lade mig komme på wap, mens den nye gerne vil,
så en eller anden forskel må der jo ligesom være.

Mvh. Jan