Ros til Telia.
Fra : Fischer

Dato : 10-12-05 10:07

Nej, jeg er absolut ikke Telia-fan.
Jeg synes deres dækning er håbløs herovre i Vestjylland og deres
forretningsmetoder er (har været?) noget tvivlsomme.

Men alligevel synes jeg de skal have ros, når de laver noget godt.
Og det synes jeg deres nye selvbetjening er:
http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/mypages

Tidligere har der været et Cash-koncept hvor der var en række telefoner man
ikke kunne benytte. Og "Talk" som var adopteret fra Orange (JustTalk) brugte
et andet setup.
Men uanset om man bruger det ene eller det andet, kan man nu logge ind på
selvbetjening og se status, forbrug, købe taletid m.m.
Man kan også som hos TDC se sin saldo ved at sende en simpel kode afsted:
*110#

*Fischer

Fra : Peer

Dato : 10-12-05 12:34

Ked af at skulle "regne på din parade", men heller ikke det kan de
lave til den lovede tid.
"Mine services" funktionen under Selvbetjening skulle være klar til
den 18. nov. Det stod der også længe efter at datoen var overskredet.
Nu er datoen bare rettet så der står:

"Da Telia er i gang med at opdatere systemet, er Dine Services
desværre ikke tilgængelig. Vi er færdige med opdateringen 1. januar
2006 og glæder os til at byde dig
velkommen igen herefter."

Suk..