K750 i sølv?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-12-05 10:53

Mener at ha set K750 i sølv - har jeg ret og hvorhenne kan man få den? -
gerne Shopmore pga. prisen.
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-12-05 14:25

Hans Paulin (6310) skrev:

> Mener at ha set K750 i sølv - har jeg ret og hvorhenne kan man få
> den? - gerne Shopmore pga. prisen.

Nå - fåes ikke i DK, siger SE.
Hans

Fra : BG

Dato : 09-12-05 14:52

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelandet

> Nå - fåes ikke i DK, siger SE.

Man kan skifte coveret ud. Et silver original cover koster omtr 300 kroner.

Börje, fra Sverige

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-12-05 16:16

BG skrev:

> Man kan skifte coveret ud. Et silver original cover koster omtr 300
> kroner.

Min hustru (der skal ha ny telefon) vil hellere nøjes med en K700i :-/

Men tak for svaret
Hans

Fra : Lars Raaby

Dato : 09-12-05 20:39

BG skrev:

> Man kan skifte coveret ud. Et silver original cover koster omtr 300 kroner.
>
> Börje, fra Sverige

Kan man selv gøre det eller skal den på et værksted?
Jeg har spurgt hos TDC de siger at telefonen skal sendes ind for at få
et nyt cover.
Det var noget med at der vist nok sad noget på coveret som ikke var til
at fjerne uden at telefonen blev ødelagt.

Hvis man selv kan skifte den med lidt finger snilde hvor kan jeg så købe
det sølv cover?

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-12-05 02:53

After serious thinking Lars Raaby wrote :
> [...]
> cover.
> Det var noget med at der vist nok sad noget på coveret som ikke var til at

Hvis du er lidt kvik på fingrene og har de rigtige skruetrækkere kan du
selv gøre det.

http://www.howardforums.com/archive/topic/450318-1.html viser hvordan.

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.

Fra : BG

Dato : 10-12-05 23:48

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i meddelandet
> BG skrev:

<- clip ->

> Kan man selv gøre det eller skal den på et værksted?

Man kan selv göre det, men garantiet ophör.

> Jeg har spurgt hos TDC de siger at telefonen skal sendes ind for at få
> et nyt cover.

Kun hvis du er intressert af et gyltigt garanti.

På internettet:

http://www.mobilefun.co.uk/cat/K750i-Spares.htm

Börje, fra Sverige