N6230i gratisunlock hvordan ?
Fra : Bo Mortensen

Dato : 08-12-05 22:32

Hej

Jeg har forsøgt at oplåse min Nokia 6230i via forskellige gratis unlock
tjenester. Når jeg taster koden med #pw+15_cifret_kode+7# sker
der ingenting. Ikke en gang "Code error" eller lign. Hele smøren bliver
stående i displayet.

Hvis jeg prøver #pw+123456789012345+7# sker der heller ikke noget.

Er det normalt ? Jeg havde regnet med at den ville skrive "Code error"
eller lign. hvis jeg havde tastet forkert, enten i gratisunlock programmet
eller på telefonen.

Den er købt med TDC Mobil abo. og har software version 3.40

/Bo

Fra : Bo Mortensen

Dato : 08-12-05 23:01

Hej igen

Jeg fandt selv løsningen. Telefonen skulle bare have det "gamle"
SIM-kort sat ind før koden blev tastet. På flere unlock tjenester
fremgår ellers at indtastningen skal foregå UDEN SIM-kort.

Den er låst op vha. unlockzone.dk (og nåe jeg nærlæser teksten
på siden med mine koder, står der at det "ikke-accepterede" SIM-
kort skal være monteret i telefonen. Fejl 40.

/Bo

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-05 11:19

> [...]
> på siden med mine koder, står der at det "ikke-accepterede" SIM-
> kort skal være monteret i telefonen. Fejl 40.

Jeg boksede med meget med min og den ville bare ikke tage koderne, så jeg
måtte hen og fiske 100 kr. op af lommen i en unlocker-forretning

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk