Mode ting ?
Fra : ...:: []w3bMaSt3r[] ~

Dato : 13-06-01 05:51

En venlig sjæl der gerne vil sende et stykke PHP script..

Jeg skal bruge sådanne at man kan dette..

Index www.xxx.dk/
spil www.xxx.dk/index.php?mode=spil

Osv..

Kan nogel hjælpe mig

Venlig Hilsen Per

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-06-01 08:25

"...:: []w3bMaSt3r[] ::..." <pmn@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> En venlig sjæl der gerne vil sende et stykke PHP script..

lær det selv!

www.webcafe.dk

Fra : Henrik Hansen

Dato : 13-06-01 09:43

"...:: []w3bMaSt3r[] ::..." <pmn@fedt.dk> wrote:

> En venlig sjæl der gerne vil sende et stykke PHP script..
>
> Jeg skal bruge sådanne at man kan dette..
>
> Index www.xxx.dk/
> spil www.xxx.dk/index.php?mode=spil

i index.php
<?php
switch($mode) {
case "spil":
echo "gamelamers";
break;
}
?>

--
Henrik Hansen

Fra : ...:: []w3bMaSt3r[] ~

Dato : 13-06-01 13:14

Har prøvet at lege med den kode du sendte til mig.. Det virkede.. Meen

Dette virkede ikke

<?php
switch($mode) {
case "spil":
echo "
<title>Lol thihi</title>
<head>
<h1>";
break;
}
?>

Jeg skal have sådan et jeg kan "lave hele sider i det!!!

Please hjælp mig igen!!!

Henrik Hansen <hh@mailserver.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:uy9qwzs5z.fsf@mailserver.dk...

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 13-06-01 19:44

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "...::
[]w3bMaSt3r[] ::..." <pmn@fedt.dk> just offered me, he muttered some
weird stuff, and I had to correct this gibberish:

>Dette virkede ikke

Læste du linket til http://webcafe.dk Hr. Nielsen gav dig?
Gjorde du noget forsøg på at lære lidt selv?
Hedder du virkelig ...:: []w3bMaSt3r[] ::...?

Prøv at kig lidt på require.

f.eks. (snip af kode)

switch($mode) {
case "spil":
      require("./games/index.php");
      break;
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 13-06-01 20:17

"...:: []w3bMaSt3r[] ::..." <pmn@fedt.dk> wrote in <VkCV6.11866$rs4.1224997
@news010.worldonline.dk>:

>En venlig sjæl der gerne vil sende et stykke PHP script..
>
>Jeg skal bruge sådanne at man kan dette..
>
>Index www.xxx.dk/
>spil www.xxx.dk/index.php?mode=spil

<?php

include($mode);

?>

Der står mere i manualen. (Der forøvrigt kan downloades som en windows
hjælpefil - hvilket kan anbefales.)

Kasper Damkjær