Nummerviser
Fra : Lars

Dato : 23-01-06 11:01

Hej Gruppe.

Jeg synes at have hørt om at man kan få nogle nummervisere, som kan afvise
opkald fra uønskede telefonnumre, passer det? - I givet fald, hvilke?

På forhånd tak

mvh.
Lars.

Fra : Sørensen

Dato : 23-01-06 16:35

B&o men den koster kassen

Fra : Hans Jensen

Dato : 23-01-06 22:10

B og O's telefonsvarer kan det du ønsker, har selv en o

Hans

Fra : Michael Hansen

Dato : 26-01-06 22:26

Hejsa

Beotalk 1100 og 1200 kan det.

Beotalk 1100 er udgået, og Beotalk er ved at blive slutsolgt fra B&o.

Mvh
Michael Hansen