Skjul nummer til udlandet
Fra : je79ayps@mail.dk

Dato : 16-01-06 12:38

Herhjemme er det muligt at skjule sit nummer hvis man taster *31* før
det nummer man ringer til. Er det muligt at benytte denne funktion til
udlandet også?

Jeg har forsøgt at ringe til min mobil således *31*0045xxxxxxxx, men
det virkede ikke.

Mvh

Jimmy

Fra : Pongo

Dato : 17-01-06 00:47

je79ayps@mail.dk wrote:
> Herhjemme er det muligt at skjule sit nummer hvis man taster *31* før
> det nummer man ringer til. Er det muligt at benytte denne funktion til
> udlandet også?

Det burde virke. *31* medfører nomalt at der sammen med opkaldet sendes
en markering af at A-nummeret ikke ønskes præsenteres. Denne markering
burde respekteres i alle lande, i det omfang de overhovedet understøtter
A-nummervisning.

> Jeg har forsøgt at ringe til min mobil således *31*0045xxxxxxxx, men
> det virkede ikke.

0045 bliver muligvis behandlet lidt specielt når du ringer fra Danmark.
/Klaus

Fra : je79ayps@mail.dk

Dato : 17-01-06 11:11

"0045 bliver muligvis behandlet lidt specielt når du ringer fra
Danmark."

OK, du har nok ret - tak for hjælpen!

Mvh

Jimmy

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-01-06 10:52

<je79ayps@mail.dk> skrev i en meddelelse
[...]

På mobilen skal du taste #31#+45xxxxxxxxxx .... altså * = #

--
Per, Esbjerg

Fra : je79ayps@mail.dk

Dato : 19-01-06 15:08