Er det muligt at tjekke hvilket selskab je~
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 14-01-06 23:11

Hej, tillader mig at genposte dette indlæg i denne NG:

Er det muligt at tjekke hvilket selskab jeg ringer til på nettet? Altså,
indtaste et dansk mobilnummer og så tjekke om det fx er et TDC ellerSonofon
nummer jeg ringer til? Hvordan gøres dette ellers? (Udover at spørge folk,
selvfølgelig..)

/ Thomas

Fra : Sørensen

Dato : 14-01-06 23:31

"Thomas > skrev >
> Er det muligt at tjekke hvilket selskab jeg ringer til på nettet? Altså,
> indtaste et dansk mobilnummer og så tjekke om det fx er et TDC
> ellerSonofon
> nummer jeg ringer til?

Du kan se hvem der oprindeligt har udgivet nummeret, men der er jo ingen
garanti for at abonenten ikke har flyttet selskab.

vh.
Sørensen

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 18-01-06 01:31

Sørensen wrote:

> Du kan se hvem der oprindeligt har udgivet nummeret, men der er jo
> ingen garanti for at abonenten ikke har flyttet selskab.

Hvordan gøres dette?

/ Thomas

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 18-01-06 01:38

Thomas Jacobsen wrote:
> [...]
> Altså, indtaste et dansk mobilnummer og så tjekke om det fx er et TDC
> ellerSonofon nummer jeg ringer til? Hvordan gøres dette ellers?

Måske endnu en mulighed:
http://www.itst.dk/static/prispjece/januar2003/kap00.htm

Så jeg skal vel bare kontakte TDC: 80808182

/ Thomas

Fra : Stephen Møller

Dato : 23-02-06 23:02

Hej

Du kan få dem til at svare på en sms, så kan du se hvilken beskedcentral
sms'en kommer fra.

Se sms'ens beskeddetaile

Beskedcentral

TDC +4540390999