/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet telekom.
#NavnPoint
refi 3277
severino 2664
transor 1758
Nordsted1 1675
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
pallebhan.. 950
miritdk 945
dk 910
10  Kortoverv.. 810
Telefonforbindelse / problem
Fra : Jan Bravo


Dato : 14-01-06 20:57

Efter at have flyttet ind i en andelsforening hvor selskabet :
www.Digginet.dk er leverandør : TV, tlf og internet. Har jeg
haft et problem med min telefon.

Bestilte en tlf-forbindelse som skulle have virket fra beg. af dec-
ember 2005. Dags dato virker den stadig ikke ,efter mange opkald
og mail til selskabet. Jeg er ved at opgive og overvejer at opsige
mit abonnement, da jeg er skide træt af den fiasko.

Een ting jeg ikke forstår ; jeg kan godt ringe internt i ejendommen, til
min nabo feks, men lige så snart jeg skal ringe "ud af huset" er der
ingen forbindelse, heller ikke hvis nogen udfra ringer mig op. Så
får de beskeden at nummeret ikke eksisterer.

Jeg har betalt 300 kr for absolut ingenting !

Sidst jeg ringede til Digginets kundeservice fik jeg beskeden at
at hun ville kontakte "centralen" . Lyder som noget fra en Matador
episode.

Har I en ide om hvad pokker der er galt ?
Hvorfor kan jeg ringe internt men ikke eksternt ?





 
 
Kent Glerup (15-01-2006)
Kommentar
Fra : Kent Glerup


Dato : 15-01-06 10:50


>Sidst jeg ringede til Digginets kundeservice fik jeg beskeden at
>at hun ville kontakte "centralen" . Lyder som noget fra en Matador
>episode.
>
>Har I en ide om hvad pokker der er galt ?
>Hvorfor kan jeg ringe internt men ikke eksternt ?

Niks.

Men i sådanne sager plejer det at hjælpe, hvis man redegør for
sgasforløbet overfor kundeservice, og derefter kræver en samtale med
en overordnet. Hvis nødvendigt med lidt hævet stemme...
Det er meget vigtigt at få koblet en ansvarlig på sagen, så man har en
reference i sagen.

Har desværre ikke et bedre råd :(

MVH
Kent Glerup

Jan Bravo (18-01-2006)
Kommentar
Fra : Jan Bravo


Dato : 18-01-06 17:39

Det er netop hvad jeg gjorde for et par dage siden. har bare ikke hjulpet
endnu.

Tak for svar forøvrigt.

Bravo

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:nh6ks1ljm259dt5hm0d12sbuolig5valh2@4ax.com...
>
>>Sidst jeg ringede til Digginets kundeservice fik jeg beskeden at
>>at hun ville kontakte "centralen" . Lyder som noget fra en Matador
>>episode.
>>
>>Har I en ide om hvad pokker der er galt ?
>>Hvorfor kan jeg ringe internt men ikke eksternt ?
>
> Niks.
>
> Men i sådanne sager plejer det at hjælpe, hvis man redegør for
> sgasforløbet overfor kundeservice, og derefter kræver en samtale med
> en overordnet. Hvis nødvendigt med lidt hævet stemme...
> Det er meget vigtigt at få koblet en ansvarlig på sagen, så man har en
> reference i sagen.
>
> Har desværre ikke et bedre råd :(
>
> MVH
> Kent Glerup



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177508
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408580
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste