ledning ind i huset
Fra : GHOSTEREN

Dato : 08-01-06 15:36

Hej gruppe

Vores hund fik lige lyst til i går og gnave i dåsen som forsyner vores hus
med tlf. er der nogle som ved hvorfor nogle af de 4 ledninger som kommer
fra
tdc boks vi skal bruge.
Farverne er Gul - Brun - blå - Orange"måske rød"

så vi kan få telefonen op og kører igen.

på forhånd tak

carsten

Fra : cr

Dato : 08-01-06 16:15

GHOSTEREN wrote:
> [...]
> tdc boks vi skal bruge.
> Farverne er Gul - Brun - blå - Orange"måske rød"
>
> så vi kan få telefonen op og kører igen.

Normalt rød og blå

Hold et tlfstik på kommer der lyd i telefonen, så har du ramt rigtigt.

cr

Fra : GHOSTEREN

Dato : 08-01-06 16:30

"cr" <spam@oz4dik.dk> skrev i en meddelelse

> Normalt rød og blå
>
> Hold et tlfstik på kommer der lyd i telefonen, så har du ramt rigtigt.
>
> cr

super prøver jeg lige.
sjovt der så er 4 ledninger.

takker og bukker

Carsten

Fra : Kent Glerup

Dato : 08-01-06 17:33

>super prøver jeg lige.
>sjovt der så er 4 ledninger.

Synes du?
Hvad hvis du lige skal bruge en linie mere, til firmatelefon f.eks.
Vil du så ikke være begejstret over at TDC ikke behøver at grave din
have op ?!?

>takker og bukker

no. prob
Hvis der ikke er hul på blå/rød, er det gul/brun!

MVH
Kent Glerup

Fra : GHOSTEREN

Dato : 08-01-06 20:44

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:lif2s1d5uq9941orppjetf4hqie4q9hck3@4ax.com...

> [...]
> have op ?!?

> no. prob
> Hvis der ikke er hul på blå/rød, er det gul/brun!

Mente bare at det jo godt kunne værre at de havde snoet 2 x 2 for bedre
forbindelse / signal ;)
skidt pyt med haven det er jo konens og tja også tlf de kan jo snakke i
time
vis, vi andre bruger jo nettet he he

Carsten

Fra : Sørensen

Dato : 08-01-06 16:14

"GHOSTEREN" skrev i
er der nogle som ved hvorfor nogle af de 4 ledninger som kommer
> fra
> tdc boks vi skal bruge.

Formodentlig blå rød, og saml dem nu godt så der ikke kommer skrat ved
første regnvejr.

vh.
Sørensen