Trådløs telefon med trådløst headset
Fra : Ole Laursen

Dato : 05-01-06 13:37

Hej!

Jeg skal bruge en ledningsfri fastnettelefon (med to håndsæt) og et trådløst
headset som passer hertil. I øjeblikket har jeg en Denver DPP-700 twin og et
Topcom Butler 300+ headset. Det fungerer nogenlunde, bortset fra headsettet
let går i stykker (både øreclips og mikrofon), hvorfor det i længden ikke er
en holdbar løsning. Derfor: Jeg skal bruge en ledningsfri fastnettelefon
(med to håndsæt) og et headset som passer hertil - har I nogle gode forslag?

Venlig hilsen og på forhånd tak,
Ole Laursen