BEOCOM TELEFON FRA 1987 / BRUGSANVISNING
Fra : Knud Løgstrup Peders~

Dato : 03-01-06 11:56

sos...
jeg har forlagt min vejledning, ved nogen hvordan jeg koder nummersenderen
på min beocom?
model:
beocom m s/b
vare nr 8969 411
id nr 0019 2668 87w44
ft nr 2016 - 405
js nr. 2040 -2834

Fra : Bjarne Just

Dato : 04-01-06 08:09

"Knud Løgstrup Pedersen" <knud.l.p@privat.dk> wrote in message
> sos...
> jeg har forlagt min vejledning, ved nogen hvordan jeg koder nummersenderen
> [...]

Uden at kende svaret til dit spørgsmål så kan jeg da uddybe med, at det må
dreje sig om en Beocom 750, når den er fra 1987. I 1988 blev den afløst af
Beocom 1000. Jeg har dog desværre ingen vejledninger liggende til den.

mvh,
Bjarne

Fra : Connie Toft

Dato : 17-01-06 21:43

Hej Knud...

Jeg ved ikke om jeg husker rigtigt, men hvis telefonen har en
knap med "indkod" eller lign tekst, så mener jeg du skal holde
knappen nede mens du trykker det nr. du vil have gemt.
Hvis det ikke er sådan skidtet fungerer, så skriv lige igen

Connie