Dansk vs. tysk ISDN udstyr
Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 28-12-05 21:38

Hej!

Er en ISDN telefon købt i Danmark og Tyskland identisk? Jeg ved dette ikke
er en gruppe for VOIP, men jeg har en dansk B&O ISDN-telefon, som jeg
overvejer at købe en VOIP-adapter til i Tyskland (det er meeget billigere).
Hvis der ikke er forskel på dansk og tysk ISDN-udstyr, skulle det jo ikke
være noget problem.

På forhånd tak!

Venlig hilsen Morten

Fra : cr

Dato : 28-12-05 21:46

Morten K. Nielsen wrote:
> [...]
> Hvis der ikke er forskel på dansk og tysk ISDN-udstyr, skulle det jo ikke

ISDN skulle være en fælles standart, kører selv med en tysk ISDN central
og Philips trådløse indstillet til tysk opsætning.

cr

Fra : Anders Majland

Dato : 09-01-06 20:03

> [...]
> overvejer at købe en VOIP-adapter til i Tyskland (det er meeget
> billigere). Hvis der ikke er forskel på dansk og tysk ISDN-udstyr, skulle

Når du har fået det til at virke vil jeg værdsætte at du fortæller om dine
erfaringer. Sådan en dims er lige hvad der skal til for at skippe isdn
kablet her (Har fået en ekstra analog linie for at få adsl - men kan ikke
nøjes med et nummer så foreløbigt har vi også de 2 på isdn'en - og som der
også er telefoner sat til. Det er der ikke på den analoge, men der konner
nok en "nødtelefon på"