Skype, er det her?
Fra : Mr. Fox

Dato : 20-12-05 10:35

Er i tvivl om det er ret gruppe, men ellers undskyld.

Jeg taler med SKYPE til familie i Australien. De hører mig og jeg dem i
god kvalitet. Blot bliver jeg forstyrret af ekkoér af min egen stemme.
Der er Ca 1 sekund forsinkelse af lyden, og det er møgirriterende, er
der nogen gode råd?
Mvh Mr. Fox

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 20-12-05 13:19

On Tue, 20 Dec 2005 10:34:50 +0100, "Mr. Fox" <nytjens@nrdc.dk> wrote:

>Er i tvivl om det er ret gruppe, men ellers undskyld.

du skal over i dk.teknik.telefoni.ip

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 22-12-05 03:18

ti 20 dec 2005 10:34:50a satte Mr. Fox sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> er
> der nogen gode råd?

Ja - bed din gfamilie om at bruge høretelefoner når i Skyper.
ELlers kan deres mikrofon opfange lyden fra deres højtalere
hvilket opfattes af dig som ekko.

Steven

Fra : Mr. Fox

Dato : 23-12-05 15:37

Steven Nybo Andersen skrev:
> ti 20 dec 2005 10:34:50a satte Mr. Fox sig på en taburet og skrev følgende
> på et stykke vådt franskbrød:

Det var dog fantastisk, hvor Søren kender du mig fra ()
Mr. Mox