Analog fax på ISDN anlæg
Fra : pallester@gmail.com

Dato : 15-12-05 10:01

Ganske kort - kan man få en adapter som kan få en analog fax til at
virke på ISDN anlæg.
På mit kontor er der et ledigt stik, med tilslutning på vores ISDN
anlæg. D.v.s. at stikket
har sikker allerede et lokalnummer konfigureret, men faxen skal KUN
ringe ud af huset,
og ikke modtage opkald. Eller skal man finde en ISDN fax ???

PJ

Fra : Thomas H.

Dato : 15-12-05 16:27

<pallester@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det ville gøre det hele nemmere hvis du skrev hvad det var for et type
telefon anlæg i har.. Om det er digital lokal numre, eller om det er S-BUS
lokal nr..

Med Venlig Hilsen
Thomas H.

Fra : PJ

Dato : 15-12-05 22:09

Troede ikke det skulle være så indviklet. Havde bare håbet der
fandtes en adapter der kunne konvertere fra analog til digital. Men der
findes åbenbart flere typer af digital kommunikation i de forskellige
anlæg. Ellers tak for hjælpen.

PJ

Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-12-05 19:55

> [...]
> der findes åbenbart flere typer af digital kommunikation i de
> forskellige anlæg. Ellers tak for hjælpen.

Jeg har en »ISDN Ntab«. Den har én indgang fra telefonnettet, to
ISDN-udgange og to analoge udgange. Her er det bare at tilslutte faxen til
en af de analoge udgange.

-cb

Fra : Kent Glerup

Dato : 17-12-05 20:23

>Jeg har en »ISDN Ntab«. Den har én indgang fra telefonnettet, to
>ISDN-udgange og to analoge udgange. Her er det bare at tilslutte faxen til
>en af de analoge udgange.

Og den vil du så koble på en S-bus på et omstillingsanlæg?!?
Eller vil du ha' en konverter imellem som omsætter fra S-bussen til et
U-snit?

MVH
Kent Glerup

Fra : Thomas H.

Dato : 18-12-05 00:22

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:fap8q1tad34ejeflbf3a6kemi1fan4mhgk@4ax.com...

> Og den vil du så koble på en S-bus på et omstillingsanlæg?!?
> Eller vil du ha' en konverter imellem som omsætter fra S-bussen til et
> U-snit?

Øhh..

/Thomas H.

Fra : Kent Glerup

Dato : 18-12-05 10:39

On Sun, 18 Dec 2005 00:21:55 +0100, "Thomas H."
<condor-9NOSPAM@mail.dk> wrote:

>"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
>meddelelse news:fap8q1tad34ejeflbf3a6kemi1fan4mhgk@4ax.com...

>Øhh..

Jeg hentyder blot ti,l at en NTab med sikkerhed ikke kan bruges til at
løse problemet!

MVH
Kent Glerup