beocom 6000
Fra : overdrev@gmail.com

Dato : 06-12-05 23:04

Jeg har lige købt et nyt ekstra håndsæt til en beocom 6000 fra 1998.

Men, det passer ikke i de gamle opladerer

Kontakerne hvor strøm tilsluttes har en aflang plastic kant på det
nyt, mens på den gammel er den rund. Det betyder at strøm knupperne
kan ikke få kontakt

Kan man simplehen skær de aflange af med en dremel ,eller lign, eller
er der en grund til at de nye modeller ikke passer ind i de gammel
oplader ?

På forhånd tak

-michael

Fra : Leo Havmøller

Dato : 07-12-05 07:35

> er der en grund til at de nye modeller ikke passer ind i de gammel
> oplader?

Det er der sandsynligvis. Spørg B&O på www.bang-olufsen.dk før du begynder
at "modificere" dit nye håndsæt.

Leo Havmøller.

Fra : Bjarne Just

Dato : 08-12-05 10:01

<overdrev@gmail.com> wrote in message

> Kan man simplehen skær de aflange af med en dremel ,eller lign, eller
> er der en grund til at de nye modeller ikke passer ind i de gammel
> oplader ?

Jeg vil opfordre dig til at spørge i butikken, hvor du købte håndsættet, da
de efter min mening burde have gjort dig opmærksom på det, da du købte
håndsættet. De vil kunne forklare dig grunden.

Men for at stille din nysgerrighed, så skyldes det sikkerheds regulativer.

mvh,
Bjarne

Fra : Michael Hansen

Dato : 14-12-05 15:56

Hejsa

Nej, du kan ikke ændre den fysiske udformning. Lad spændingen er også
anderledes.
Der er maget dårligt af sælgeren, at han ikke har oplyst dig om forskellen,
da alle værksteder/butikker godt ved det.

Michael Hansen