WEBCAM+USB
Fra : Peter Elgaard

Dato : 13-06-01 01:41

Jeg har lige fået et logitech quickcam pro 3000, og jeg kan ikke connecte
med cameraet i usb porten, den finder det simpelthen ikke.
Jeg har prøvet alt og det virker ikke som en fejl fra kameraet , men mere at
min usb port ikke virker, kan nogen hjælpe med at få usb til at finde
kameraet?
tak

Peter E.
bladbud@get2net.dk

Fra : Bangsbo

Dato : 13-06-01 07:19

Hej Peter Elgaard ....

ER du sikker på at dine USB porte er gjort aktive nede
i din C-mos opsætning. er de nu Disablet i C-mos så får
du jo ingen forbindelse.

Har du i øvrigt brugt dine USB porte tidligere - jeg er meget
enig med dig det er sjældent nyt hardware der er fejl på ...

Når du installere dit webcam - så install driver først - sluk
computer og start så op med dit kamera i så skal maskinen
komme og sige har fundet nyt hardware.

Eller er det omvendt - under alle omstændigheder vil dit
system normalt ved tilkobling og reeset komme og fortælle
at der er nyt hardware.

Held og lykke - jeg tror det er i din c-mos.

Bangsbo

Undskyld du fik det lige i et privat Mail også ...

--
Kæld Gydum
E-Mail: bangsbo@privat.dk

Fra : Niels Svendsen