Dagsignaler
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-01-06 09:27

Hej NG

I går søgte jeg en side med lanterne føring.
Men, der er ingen dag signaler på...

Er der nogen der har kendskab til en øve side med
dagsignaler?

Mvh
JR

Fra : Gasten

Dato : 27-01-06 08:08

Hej Jan,

måske er der ingen vej uden om papiret. Jeg mener "den blå", som er den
offcielle udgave af søvejsreglerne. Efter min mening bør man altid have den
om bord. Men der er i øvrigt flere forskellige lærebogsserier. Læs om dem i
katalogerne fra f.eks. Nautisk Udstyr eller Masnedø.
God lære- og læselyst.

Sejlerhilsen fra Gasten

Fra : Steffen Skov

Dato : 27-01-06 15:37

Hej Jan
Prøv lige www.soesport.dk
De har gratis plakater og brochurer.
Hilsen
Steffen
--
"Havet bringer hvert menneske nyt håb, som
søvnen bringer drømme."

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 27-01-06 19:22

> [...]
>
> I går søgte jeg en side med lanterne føring.
> Men, der er ingen dag signaler på...
>
> Er der nogen der har kendskab til en øve side med

Måske kan du bruge noget fra denne linkside. Jeg har ikke prøvet det.

--
Med sejlerhilsen
Henning _/) _/) _/)

Fra : Jan Rasmussen