hvorfor man ikke skal sende sin kat til fr~
Fra : Sabina H.

Dato : 26-01-06 15:31

den KUNNE jo komme hjem med en frisure som denne ;)

http://funny.karmark.org/Funny%20pictures/images/0Drp5EbL_jpg.jpg

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Allan

Dato : 26-01-06 15:44

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse
> den KUNNE jo komme hjem med en frisure som denne ;)

> [...]
He He punkerkat, Med hanekam ned til halen.

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 26-01-06 15:55

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse

Min Rocke er nu også lidt øm at kigge på lige nu, Som cryptoid kat der blev
kastreret i tirsdags sidste uge, Ja så mangler han lidt pels på maven. Lige
hvorfor han bliver ved med at løbe ud i sneen ved jeg ikke. Det tror jeg
også han tænker når han er derude

Uhh det kan være koldt.

Kosmos og Rocke kan ses her på

Mvh Allan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-01-06 16:56

> [...]
> maven. Lige hvorfor han bliver ved med at løbe ud i sneen ved jeg ikke.
> Det tror jeg også han tænker når han er derude

Hej Allan

Nøjj, hvor er de bare dejlige, de to stooore misser!
De råhygger rigtigt i deres fine klatretræ, dejligt at de godt kan dele *SS*

mvh Eva

Fra : Allan

Dato : 26-01-06 22:01

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nøjj, hvor er de bare dejlige, de to stooore misser!
> De råhygger rigtigt i deres fine klatretræ, dejligt at de godt kan dele

Tak skal du have for de fine ord

Ja du ved den bedste liggeplads, er nok den, den anden har taget. He He.

Og tak for lån af tråden til sabina H

Mvh
Allan

Fra : broxgaard