dobbelt muse klik , pinligt
Fra : Carsten

Dato : 27-01-06 12:54

Hej NG
Ja det er lidt pinligt, men jeg kan ikke hitte den menu hvor jeg kan rette
min mus fra enkelt klik til dobbelt klik for at åbne diverse mapper med
vider, en der lige kan huske hvor det er ?
Mandriva 2006
/carsten

Fra : Kasper Lund

Dato : 27-01-06 14:00

On Fri, 27 Jan 2006 12:54:07 +0100, Carsten wrote:

> [...]
> min mus fra enkelt klik til dobbelt klik for at åbne diverse mapper med
> vider, en der lige kan huske hvor det er ?

Hvis det er i nautilus(Gnome):
Edit->Preferences->Behavior

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-01-06 14:04

Carsten wrote:

> Ja det er lidt pinligt, men jeg kan ikke hitte den menu hvor jeg kan
> rette min mus fra enkelt klik til dobbelt klik for at åbne diverse
> mapper med vider, en der lige kan huske hvor det er ?

Det afhænger af hvilken Window Manager du bruger.

> Mandriva 2006

Jeg mener at den som default bruger KDE. I den ændrer du det vistnok
ved at gå ind i Control Center (kcontrol fra kommandolinje), vælger
Peripherals, Mouse, og stiller det dér.

--
PeKaJe
   He left the unspoken question hanging in the air. How /did/ one

Fra : Carsten

Dato : 27-01-06 14:39

Peter Jensen wrote:

> Jeg mener at den som default bruger KDE. I den ændrer du det vistnok
> ved at gå ind i Control Center (kcontrol fra kommandolinje), vælger
> Peripherals, Mouse, og stiller det dér.

det var rigtigt, tak
/Carsten