netværk funger ikke mere
Fra : jane

Dato : 26-01-06 16:27

Mit netværk funger ikke mere

Jeg har 2 computer ..den ene -navn A.. den anden navn B … på A er XP
installeret og køre gennem en router fra Cybercity "Cisco677" tilsluttet
en Hub. På B er Windows 98se installeret.

På A heder netværket "Mshome" på B Hjemme. Mshome og hjemme ses tydelig
på begge computer men jeg kan ikke få adgang mere, får følgende besked.

"Hjemme/Mshome er ikke tilgængelig, du har muligvis ikke tilladelse til at
bruge denne netværksressource"
"netværksstilen blev ikke fundet

Alle mapper samt printeren er delt på begge computer, men jeg kan ikke få
adgang mere.

Internetforbindelsen er der ingen problemer med.

Når jeg har tændt computer A og derefter B, så stopper B midt i
opstarten med denne besked.

"Følgende fejl opstod under gentilslutningen af LPT 1 til …computernavn= A
\Hpdeskje2.
"Permanent forbindelse er ikke tilgængelig"

Jeg har prøvet at slå virusprogrammet sam ZoneAlarm fra men det ændre ikke
noget.

Det har som sagt altid virket , både adgang til mapper samt printer. Jeg
har ikke megen forstand på det, så måske er der nogen her i gruppen som kan
hjælpe mig.

--
Venlig hilsen
Jane