Bestillingsformular med sammentælling søge~
Fra : Flemming

Dato : 26-01-06 21:45

Jeg skal lave en bestillingsside, ca 100 varenumre med billeder på og hvor
priserne sammentælles
hvorefter de sendes til min emailadr.

kan man finde en skapelon som kan rettes til eller er der en program til
konstruktion af en sådan formular

vh Flemming

Fra : jopa

Dato : 26-01-06 21:57

Flemming skriblede bla:
> Jeg skal lave en bestillingsside, ca 100 varenumre med billeder på
> og hvor priserne sammentælles
> hvorefter de sendes til min emailadr.

Kan du ikke med HTML
Men med serverside PHP eller ASP skulle det ikke være et problem
Spørg evt i en af serverside grupperne

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Flemming

Dato : 26-01-06 22:51

hvad med formmail, kan det ikke sammentælle felter

vh Flemming

Fra : jopa

Dato : 26-01-06 22:57

Flemming skriblede bla:
> hvad med formmail, kan det ikke sammentælle felter

Ønsket var bestillingsside, ca 100 varenumre med "billeder" på

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 26-01-06 23:02

Flemming wrote:
> hvad med formmail, kan det ikke sammentælle felter
>
> vh Flemming

Der findes ikke noget der hedder formmail i HTML og CSS, hvor har du det
fra?

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

--