Billede
Fra : Lars H. Jakobsen

Dato : 26-01-06 07:29

Hej newsgroup

Jeg har et problem som jeg håber jeg kan få hjælp til her.

Når man trykker på et billede i en lavere opløsning ville jeg gerne om det
samme billede kommer som et billede i en størrelse som jeg har defineret, og
ikke som et billede på en ny hjemmeside.

M.v.h.

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-01-06 16:33

Lars H. Jakobsen skrev:

>Når man trykker på et billede i en lavere opløsning ville jeg gerne om det
>samme billede kommer som et billede i en størrelse som jeg har defineret, og
>ikke som et billede på en ny hjemmeside.

Det skal gøres med noget css og javascript, kan ikke laves
direkte i FP, så du bliver nødt til at rode med noget kode.

Den nemmeste måde er at skjule det store billede, placere det med
en position absolute, så det ligger sig oven på det andet.

http://ellentoft.1go.dk/galleri/ kan du se koden, blot bliver
billedet placeret ved siden af, men det er blot at definere det
oven på det andet billede i stedet for.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Lars H. Jakobsen

Dato : 26-01-06 17:59