Hvem kan det samme som Speednames?
Fra : Jens

Dato : 26-01-06 11:18

Nu er der sikkert mange der råber i kor, at det kan alle, men grunden til at
vi valgte Speednames var, at de kunne registrere alle mulige mærkelige
domæne samt måtte de have et godt interface, nu hvor de har været fremme så
længe.

Men... jeg er blevet slemt skuffet over Speednames! :-/ Deres webinterface
er yderst kritisabelt, deres service stinker og de er ufatteligt utroligt og
helt og aldeles ubrugeligt langsomme i alt hvad de foretager sig (jeg taler
af bitter erfaring med mange telefonsamtaler med deres support).

Derfor... hvilke andre og gode alternativer er der til Speednames? Der skal
være et rigtigt godt webinterface, hvor vi selv kan ændre diverse A og MX
records m.v. og de skal for alt i verden være gode til at følge op på deres
support, så det ikke er os der skal holde dem i hånden og hele tiden rykke
for status.

Fra : Henning Wangerin

Dato : 26-01-06 14:14

On Thu, 26 Jan 2006 11:18:06 +0100, Jens wrote:

> [...]
> og MX records m.v. og de skal for alt i verden være gode til at følge op
> på deres support, så det ikke er os der skal holde dem i hånden og hele

www.GratisDns.dk

Så er det dig der bestemmer - og laver arbejdet

/Henning

Fra : Jens

Dato : 26-01-06 14:33

> www.GratisDns.dk
> Så er det dig der bestemmer - og laver arbejdet

Jeg er ikke selv interesseret i at administrere domænerne mht.
betaling/registrering, så GratisDNS er ikke brugbar i den situation.

Fra : ShutEye

Dato : 26-01-06 15:19

> Jeg er ikke selv interesseret i at administrere domænerne mht. betaling/registrering, så
> GratisDNS er ikke brugbar i den situation.

Kender ikke speednames, men unoeuro.dk lader dig rode med dns.
Har ikke selv brug for det så jeg ved ikke hvor godt det virker, men det ser 'let' ud :)

Fra : Henning Wangerin

Dato : 26-01-06 15:45

On Thu, 26 Jan 2006 14:32:30 +0100, Jens wrote:

> Jeg er ikke selv interesseret i at administrere domænerne mht.
> betaling/registrering, så GratisDNS er ikke brugbar i den situation.

Hvad er det så du ønsker dig?

Du vil kunne ændre a og mx records mv. Det kan du her.

Regningen fra dk-hostmaster skal jo stadig betales, eller samler
Speednames dem sammen for dig og sender dig en enkelt regning?

/Henning

Fra : Allan Soerensen

Dato : 26-01-06 16:01

"Henning Wangerin" <news_via_pan+041124@hpc.dk> skrev i en meddelelse

> Regningen fra dk-hostmaster skal jo stadig betales, eller samler
> Speednames dem sammen for dig og sender dig en enkelt regning?

Det *kunne* jo være at der ikke var tale om DK-domæner når Jens skriver "vi

Fra : Henning Wangerin

Dato : 26-01-06 16:32

On Thu, 26 Jan 2006 16:00:53 +0100, Allan Soerensen wrote:

> [...]
>
> Det *kunne* jo være at der ikke var tale om DK-domæner når Jens skriver
> "vi valgte Speednames var, at de kunne registrere alle mulige mærkelige

Det kan selvfølgelig være. Kender ikke SpeedNames, men GratisDNS
sælger nu efterhånden også en hel del forskellige domains

/Henning

Fra : Not4U

Dato : 26-01-06 21:31

On Thu, 26 Jan 2006 11:18:06 +0100, Jens wrote
(in article <43d8a1dd$0$119$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>):

> [...]
> support, så det ikke er os der skal holde dem i hånden og hele tiden rykke

dnspark.com er et andet bud og deres support virker fint. Jeg har brugt dem i
nogle år nu.

Fra : Jens

Dato : 27-01-06 11:13

> dnspark.com er et andet bud og deres support virker fint. Jeg har brugt
> dem i
> nogle år nu.

Det skal gerne være et dansk firma.