Sydbanks netbank
Fra : Thomas gade

Dato : 26-01-06 21:04

Min netbank fra sydbank fryser når den starter op i min firefox .1.5
Problemet er først opstået efter jeg opdaterede til FX 1.5

Det er som om at den starter en ny firefox.exe når jeg åbner netbanken.
For efter at have lukket firfox ned kører der nemlig stadig en
firefox.exe i processor under joblisten.

Er der nogen der har prøvet det samme og kender en måde at fixe
problemet på?

Mvh
Thomas

Fra : Max

Dato : 26-01-06 21:38

Hej Thomas

> Det er som om at den starter en ny firefox.exe når jeg åbner
> netbanken. For efter at have lukket firfox ned kører der nemlig
> stadig en firefox.exe i processor under joblisten.

Jeg kan ikke løse dit problem, men jeg kan da sige at når man
i IE trykker på netbank fra Sydbank's hjemmeside, ja så startes
der også en ny IE op så der køre to gange IE.

Mvh Max

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-01-06 21:48

Den 26-01-06 21.04 skrev Thomas gade følgende:
> Min netbank fra sydbank fryser når den starter op i min firefox .1.5
> Problemet er først opstået efter jeg opdaterede til FX 1.5

Jeg har ingen problemer her. Virker Java på andre sider? Prøv at tjekke her:
http://www.java.com/en/download/help/testvm.xml

Hvis Java ikke virker, så prøv at geninstallere det fra denne side:
http://www.java.com/en

Ellers kan du prøve at kontakte bankens hotline.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 26-01-06 22:43

Thomas gade skrev:
> Det er som om at den starter en ny firefox.exe når jeg åbner netbanken.
> For efter at have lukket firfox ned kører der nemlig stadig en
> firefox.exe i processor under joblisten.

hmm jeg har aldrig brugt det link på forsiden af sydbank

jeg bruger dette link så jeg ikke får et ekstra vinduer åbnet.

https://portal4.sydbank.dk/wps/bankdata/jsp/html/da/PortalFrame.jsp

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*

Fra : Thomas gade

Dato : 26-01-06 23:54

IzNoGoUd wrote:

> hmm jeg har aldrig brugt det link på forsiden af sydbank
>
> jeg bruger dette link så jeg ikke får et ekstra vinduer åbnet.
>
> https://portal4.sydbank.dk/wps/bankdata/jsp/html/da/PortalFrame.jsp

Tak, det er et godt link at have.

Det viste sig at være min IE tab extension der kolliderede med
netbanken. Lidt underligt da den har virket med netbanken på min FX 1.5 før.

Tak til jer alle for svar.

Mvh Thomas