HJÆLP min hund spiser sit afføring
Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 12-06-01 22:31

Hej er der nogen der kan hjælpe!!!!!!

Jeg har en Rottweiler på 9 mdr. han spiser sit afføring og det er faktisk
lidt ulækkert.
så jeg har prøvet at drysse salt på maden og flere af de der gammel råd men
ak han forsætter.
Hjælp mig

Majbritt

Fra : Reichenbach & Hammer

Dato : 13-06-01 22:11

Hej Majbritt

Er du sikker på at han får det han har brug for via sit foder. Det kan være
en af forklaringerne.

Hilsen

Jesper

Fra : Buster

Dato : 13-06-01 22:28

Hej Majbritt.

Hvilket foder bruger du?
Jeg ved ikke om det passer, men jeg har hørt at hunde spiser deres/andres
afføring, fordi at det ikke er det hele af fodret som bliver optaget af
hunden. Der er altså noget af foderet tilbage i afføringen. ( Som sagt, kun
noget jeg har hørt )

Buster.
--
Buster kan ses på:
http://www.selkrog.subnet.dk/

Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 14-06-01 16:58

> [...]
> lidt ulækkert.
> så jeg har prøvet at drysse salt på maden og flere af de der gammel råd

Min forhenværende hvalp gjorde det også, og dyrlægen sagde at det intet
havde at gøre med foderet, men at det bare var en uvane, som vi meget
hurtigt skulle vænne den af med.
Hilsen Tina