Hjælp til Jumpere..
Fra : Christian K. Moss

Dato : 27-01-06 13:46

Halløj alle sammen..

Viste ikk lige hvor jeg skulle ligge dette indslag så i får den her:)

Er det nogle der ved hvor man kan købe jumpere til almindelige hardiske...
Ved ikk så meget om det men for at have det helt på plads er det dem der
styre om hardisken skal stå i slave eller master..
Har endevendt edbpriser.dk et par gange men kan ikk finde nogle..

Nogen der kan hjælpe med et link??

På forhånd tak

Christian

Fra : Darth_Vader

Dato : 27-01-06 14:49

hvor mange skal du bruge ?
prøv at besøge din lokale pc pusher og hør om du kan købe et par stykker
eller mail mig så skal jeg da sende dig et par stykker
mvh
Henrik (hbb(snabela)sport.dk)

Fra : Hans

Dato : 27-01-06 14:51

Christian K. Moss wrote:
> [...]
> er det dem der styre om hardisken skal stå i slave eller master..
> Har endevendt edbpriser.dk et par gange men kan ikk finde nogle..

Hvis det er nogle få stykker du skal bruge, så prøv og spørg i gruppen:

Hans