Socialdemokratiet.
Fra : jørgen hagmund

Dato : 27-11-05 17:31

Hvor kan undertegnede finde en liste over samtlige folketingsmedlemmer valgt
til Folketinget i perioden mellem ca. 1930 og 1950?
mvh.
Køge

Fra : GB

Dato : 27-11-05 18:43

" jørgen hagmund" <j.hagmund@webspeed.dk> wrote in

> Hvor kan undertegnede finde en liste over samtlige folketingsmedlemmer
> valgt til Folketinget i perioden mellem ca. 1930 og 1950?

Google er din ven.

GB

Fra : Alucard

Dato : 27-11-05 19:38

On 27 Nov 2005 17:43:17 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Google er din ven.

Oversat til dansk:

"Jeg gider ikke at hjælpe dig, find selv ud af det !!!" )

Fra : Barney Gumble

Dato : 27-11-05 21:06

Alucard wrote:

> Oversat til dansk:
>
> "Jeg gider ikke at hjælpe dig, find selv ud af det !!!" )

Jeg vil gerne hjælpe:

www.kortlink.dk/282f

Selv tak...

BG

Fra : GB

Dato : 27-11-05 23:41

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> "Jeg gider ikke at hjælpe dig, find selv ud af det !!!" )

Nej, "Jeg gider ikke lave dine lektier for dig. Find selv..."

GB

Fra : Per Hagemann

Dato : 28-11-05 20:28

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Nej, "Jeg gider ikke lave dine lektier for dig. Find selv..."

De efterspurgte oplysninger findes muligvis slet ikke på internet, så det er
alt for netbegejstret at komme med lette henvisninger.

Fra : Jesper

Dato : 27-11-05 20:36

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Oversat til dansk:
>
> "Jeg gider ikke at hjælpe dig, find selv ud af det !!!" )

Oversat til dansk: Lad være med at ulejlige nyhedsgrupperne med
forespøgsler som kan findes via en banal Googlesøgning. Det turde være
logisk nok.

Det tog mig under 1 min at finde:

http://www.ft.dk/?/BAGGRUND/00000044/00972109.htm
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Frank

Dato : 29-11-05 10:59

> Det tog mig under 1 min at finde:
>
> http://www.ft.dk/?/BAGGRUND/00000044/00972109.htm

Men du faldt data fra folketingsvalgene 1953-2005, ikke fra 1930 til 1950
som der blev eftersøgt

--
Frank

Husk at krigen i Irak er ført på samme folkeretslige grundlag som krigen om
Kosovo
I hate windsurfers, In a totally irrational way

Fra : Frank

Dato : 28-11-05 10:49

Hej

> Hvor kan undertegnede finde en liste over samtlige folketingsmedlemmer
> valgt til Folketinget i perioden mellem ca. 1930 og 1950?

Har du prøvet Folketingets Oplysning på telefon 33 37 33 38

Mvh
Frank
--
"We should invade their countries, kill their leaders and convert them to
Christianity." - Ann Coulter - 13/9 - 2001