Hvem kan. Walliat Khan
Fra : Tveskaeg

Dato : 21-11-05 12:53

http://www.jp.dk/kv2005/artikel:aid=3397492/

Endnu et eksempel på den usmagelige fremmedliderlighed der har
gennemsyret landet i gennem de sidste 30 år.

Fra : Jim

Dato : 21-11-05 13:32

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/kv2005/artikel:aid=3397492/
>
> Endnu et eksempel på den usmagelige fremmedliderlighed der har
> gennemsyret landet i gennem de sidste 30 år.

http://www.danskfolkeparti.dk/sw/frontend/newsletterpreview.asp?id=317&template_id=3&mbid=19123

J.

Fra : T I M S @ H

Dato : 21-11-05 20:37

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message
> http://www.jp.dk/kv2005/artikel:aid=3397492/
>
> Endnu et eksempel på den usmagelige fremmedliderlighed der har
> gennemsyret landet i gennem de sidste 30 år.

Åh hold op, manden er da integreret og laver kun det, hans danske
politikervenner har lært ham.
Frevert, Ritt, Brixtofte, Milo, Oppfeldt, Lurer-Anders, Klintskov Jerkel,
Pistol-Camre, Engell.....der er da masser af kriminelle, korrupte og
farverige forbilleder i dansk politik.

Der er kun en vej til at stoppe den demokratiske korruption:
http://hizb-ut-tahrir.org/english/books/system/system_of_islam.pdf

Fra : Jim

Dato : 21-11-05 20:58

"T I M S @ H" <GreenTroll@gonnaroll.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Frevert, Ritt, Brixtofte, Milo, Oppfeldt, Lurer-Anders, Klintskov Jerkel,
> Pistol-Camre, Engell.....der er da masser af kriminelle, korrupte og

Jeg vidste ikke, at de også stillede op til borgmesterposter i Perki... jeg
mener Pakistan..

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 21-11-05 21:37

Jim wrote:
> "T I M S @ H" <GreenTroll@gonnaroll.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vidste ikke, at de også stillede op til borgmesterposter i
> Perki... jeg mener Pakistan..

Hold da op mand. Intet sted ville det være mere naturligt for kriminelle
at lade sig opstille.

Fra : Alucard

Dato : 21-11-05 22:00

On Mon, 21 Nov 2005 20:37:00 +0100, "T I M S @ H"
<GreenTroll@gonnaroll.dk> wrote:

> [...]
>farverige forbilleder i dansk politik.
>
>Der er kun en vej til at stoppe den demokratiske korruption:

Du mener, skifte dem ud med en flok fædofile lystmordere...?

Fra : Alucard

Dato : 22-11-05 00:45

On Mon, 21 Nov 2005 22:00:02 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Du mener, skifte dem ud med en flok fædofile lystmordere...?

Pædofile even

Fra : GB

Dato : 22-11-05 03:36

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> Pædofile even

Øv - her troede jeg lige at du bevidst havde opfundet denne sproglige
nykonstruktion. Den var ellers god...

GB

Fra : Knud Larsen

Dato : 23-11-05 12:36

"T I M S @ H" <GreenTroll@gonnaroll.dk> wrote in message

> [...]
> farverige forbilleder i dansk politik.
>
> Der er kun en vej til at stoppe den demokratiske korruption:

Nå, har du skiftet din lovskole ud med Hizbutternes? De er også endnu bedre
til at forvalte ens meninger, dér er ingen slinger i valsen, kun "far" må
svare for hvad "vi" tror på i HuT-foreningen. Det kan også gøre ondt at
tænke selv.

Fra : kalleBSk

Dato : 23-11-05 12:58

ville det så ikke være fæcesfile?