En mand med de rigtige meninger!
Fra : Jesper

Dato : 20-11-05 17:23

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3396084/

http://dvd.tradewho.com/

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-11-05 18:13

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) on søndag 20. november 2005 at
17:22 +0100 wrote:
>http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3396084/

Aha - du er nazist?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : GB

Dato : 20-11-05 23:11

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in
news:fc.0073fb6b073dda2f3b9aca00e3106bd3.73dda30@net.dialog.dk:

> Aha - du er nazist?

Aha - du er underbegavet?

Jesper tænker naturligvis på denne passus (som han så kunne have citeret):

"Den norske eventyrer havde til gengæld kun foragt tilovers for Frankrig og
franskmænd."

GB

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-11-05 00:08

GB <nospam@nospam.invalid> on søndag 20. november 2005 at 23:10 +0100
wrote:
>Aha - du er underbegavet?

Jamen det er jeg da givetvis, da jeg jo åbenbart ikke besidder dine evner
til at se, hvad det er Jesper mener:

> [...]
>
>"Den norske eventyrer havde til gengæld kun foragt tilovers for Frankrig

Jeg beklager da i det hele taget at jeg slet ikke formår at se storheden
og de rigtige meninger i at være optaget af Hitlers raceteorier og iøvrigt
have noget mod Frankrig og franskmænd. Men det skylde nok blot min ringe
begavelse.
Ak ja…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : GB

Dato : 21-11-05 04:32

> Jamen det er jeg da givetvis, da jeg jo åbenbart ikke besidder dine
> evner til at se, hvad det er Jesper mener:

Lad nu være med at sno dig udenom. Jeg skrev det som svar på dine nazi-
udgydelser. Der er dømt SÅ meget Godwin.

GB

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-11-05 08:20

GB <nospam@nospam.invalid> on mandag 21. november 2005 at 4:31 +0100 wrote:
>Lad nu være med at sno dig udenom. Jeg skrev det som svar på dine nazi-
>udgydelser. Der er dømt SÅ meget Godwin.

Jeg snor mig da ikke udenom?
Jeg småironiserer blot over dit svar.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : GB

Dato : 21-11-05 11:18

> Jeg snor mig da ikke udenom?

Jo, du gør.

> Jeg småironiserer blot over dit svar.

Næ, det var mig, som ironiserede over dit kalden-folk-for-nazister.

GB

Fra : Martin

Dato : 21-11-05 10:43

GB skrev:

> [...]
>
> "Den norske eventyrer havde til gengæld kun foragt tilovers for Frankrig og

Det er víse ord. I morgen vil jeg gerne læse i m in avis: Frankrig og
Belgien sporløst forsvundet.

Og så lidt OT. Undskyld

A lot of folks are still demanding more evidence before they actually
consider Iraq a threat. For example, France wants more evidence. And
you know I'm thinking, the last time France wanted more evidence they
rolled right through Paris with the German flag.

I don't know why people are surprised that France won't help us get
Saddam out of Iraq. After all, France wouldn't help us get the Germans
out of France.

Q: How many Frenchmen does it take to defend Paris?
A: Nobody knows, it's never been tried.

Q. Why don't they have fireworks at Euro Disney?
A. Because every time they shoot them off, the French try to surrender.

Anyone see the French Military Rifle on eBay? It's never been shot and
only dropped once!

"Going to war without France is like going deer hunting without your
accordion." -Norman Schwartzkopf

True, you can sit outside in Paris and drink little cups of coffee, but
why this is more stylish than sitting inside and drinking large glasses
of whiskey I don't know.

Fra : #2066

Dato : 21-11-05 16:23

Martin wrote:

> [...]
> out of France.
>
> Q: How many Frenchmen does it take to defend Paris?

Det ville de paaroerende til de tilsammen vist knap 2 millioner franskmaend,
der maatte lade livet i forsoeget i det forrige aarhundrede, maaske vaere
uenige med dig i.

Er der ikke historieundervisning i folkeskolen laengere?

Fra : Wilstrup

Dato : 21-11-05 21:09

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> aarhundrede, maaske vaere uenige med dig i.
>
> Er der ikke historieundervisning i folkeskolen laengere?

Joda, men nogen er hinsides pædagogisk rækkevidde - andre er
hinsides normalpædagogisk rækkevidde - døm selv.
--
Wilstrup

Fra : Croc®

Dato : 21-11-05 17:23

On 21 Nov 2005 01:43:24 -0800, "Martin" <Nexus1@lab.org> wrote:

> [...]
>you know I'm thinking, the last time France wanted more evidence they
>rolled right through Paris with the German flag.

Er det så ikke rigtig grinagtigt at de havde helt ret i dette
tilfælde.

Regards Croc®

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 21-11-05 19:24

On Mon, 21 Nov 2005 01:43:24 -0800, Martin wrote:

> Det er víse ord. I morgen vil jeg gerne læse i m in avis: Frankrig og
> Belgien sporløst forsvundet.

Kan vi ikke lige sikre os de belgiske bryggerier inden landet forsvinder?

--
MVH
osv...

Fra : GB

Dato : 22-11-05 03:56

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in

> Kan vi ikke lige sikre os de belgiske bryggerier inden landet
> forsvinder?

Har du prøvet Fur, Brøckhouse, Skands, Svaneke og mange af de andre danske
"mikrobryggerier"? Selv Carlsberg har "lugtet kaffen" og er begyndt at
lave ordentligt øl ("- af den slags, som kun konger og biskopper har råd
til at drikke", som der står i Røde Orm...

GB

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 22-11-05 11:01

On Tue, 22 Nov 2005 02:56:12 +0000, GB wrote:

> Har du prøvet Fur, Brøckhouse, Skands, Svaneke og mange af de andre danske
> "mikrobryggerier"?

Jada, men jeg vil altså gerne modsætte mig en forringelse af
øldiversiteten alligevel.

> Selv Carlsberg har "lugtet kaffen" og er begyndt at
> lave ordentligt øl ("- af den slags, som kun konger og biskopper har råd
> til at drikke", som der står i Røde Orm...

Men nu er Belgien altså landet af øl og chokolade. Det mener jeg giver
en vis eksistensberettigelse. Tænk nu hvis man sagde "hey, vi har sguda
også katte i Danmark, op i røven med tigerne"...

--
MVH
osv...

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-11-05 11:37

GB <nospam@nospam.invalid> on mandag 21. november 2005 at 11:18 +0100
wrote:
>Næ, det var mig, som ironiserede over dit kalden-folk-for-nazister.

Det gjorde jeg såmænd ikke - jeg spurgte, hvilket vel ikke er helt
unaturligt, når manden linker til en artikel, der netop handler om
nazitisk racehygiejne.
Det mest ironiske er vel at det er dig og ikke Jesper der svarer.
Nå skidt nu med det…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 21-11-05 21:45

Jesper wrote:
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3396084/

Typisk nordmænd. Altid så pisse frelste.

Fra : Martin

Dato : 22-11-05 08:43

#2066 skrev:

> [...]
> uenige med dig i.
>
> Er der ikke historieundervisning i folkeskolen laengere?

Jo det antager jeg der er. Hvorfor?

Fra : Martin

Dato : 22-11-05 08:44

Wilstrup skrev:

> [...]
> millioner franskmaend,

> Joda, men nogen er hinsides pædagogisk rækkevidde - andre er
> hinsides normalpædagogisk rækkevidde - døm selv.

Ja at kategorisere dig i denne orden er ikke et problem.

Fra : Martin

Dato : 22-11-05 11:21

Frank E. N. Stein skrev:

> [...]
> en vis eksistensberettigelse. Tænk nu hvis man sagde "hey, vi har sguda
> også katte i Danmark, op i røven med tigerne"...

samt pommes frites & mayonaise og små grå rejer i næsten alt andet.
Konstant er de på barrikaderne med deres PC syn på hele resten af
verden, men har aldrig gjort op med folkemordet i Bel congo,
Leopolderne var rigtig i hopla der!!!
En Leffe bionde er klart en herlig øl, men det er ikke nok til at
forsvare at Belgien ikke burde forsvinde ud i tomheden.

B/R
Martin

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 22-11-05 12:05

On Tue, 22 Nov 2005 02:21:04 -0800, Martin wrote:

> [...]
> En Leffe bionde er klart en herlig øl, men det er ikke nok til at
> forsvare at Belgien ikke burde forsvinde ud i tomheden.

(god) Øl er et forsvar for hvad som helst. Basta!
--
MVH
osv...

Fra : Martin

Dato : 22-11-05 12:57

Frank E. N. Stein skrev:

> (god) Øl er et forsvar for hvad som helst. Basta!
> --

For sin vis korrekt. så lad gå da. Skeletter har vi alle i skabet, vi
drejer bare nøglen en ekstra gang rundt

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 22-11-05 18:00

On Tue, 22 Nov 2005 03:57:12 -0800, Martin wrote:

> For sin vis korrekt. så lad gå da. Skeletter har vi alle i skabet, vi
> drejer bare nøglen en ekstra gang rundt

Man skal bare drikke noget mere øl, så man glemmer hvor skabet står.
--
MVH
osv...