Advarsel til beboere på Nørrebro!!!!!
Fra : Lynne Rie Hansson

Dato : 20-11-05 10:26

Bo Warming
Bjelkes Alle 46, Kbh N, 35861000
er potentiel børnemisbruger.

Mine begrundelser herfor kan ses i B.Warmings indlæg på denne side.

MvH,
L. Hansson.

Fra : JytteJ

Dato : 20-11-05 12:14

"Lynne Rie Hansson (slet YX2VL)" <lynne@YX2VLmail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11324789840.996515703190791@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> Bjelkes Alle 46, Kbh N, 35861000
> er potentiel børnemisbruger.
>
> Mine begrundelser herfor kan ses i B.Warmings indlæg på denne side.

BV har indianere på loftet, så han skal så vidt muligt ignoreres.

JytteJ

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-05 12:27

"Lynne Rie Hansson (slet YX2VL)" <lynne@YX2VLmail.tele.dk> wrote in
message > Bo Warming
> Bjelkes Alle 46, Kbh N, 35861000
> er potentiel børnemisbruger.
> Mine begrundelser herfor kan ses i B.Warmings indlæg på denne side.

Min advokat i den blufærdighedskrænkelsessag, hvor jeg risikerer
justitsmord pr falsk anmeldelse, er fra Thomas Rørdams advokat-kontor.
Rørdam forsvarede Blekingegadebanden - var "bestukket" til at plædere
for lav straf og opnåede en opmuntring til politimord, så alle med den
slags lyster nu ved, hvor lidt de risikerer.
Jeg er idealist og nonprofit , men er ellers helt som Rørdam mht at
fremlægge fornuftsargumenter vedr den ene side i en sag - hvor
medierne sjofler denne side og oppisker lynchstemning til fordel for
selvtægt i fængslerne imod sexisme-dømte. Jeg arbejder på at mindske
vold - samt mindske misbrug af børn.
Jeg har stort set ikke været i nærheden af børn, siden mine børn
voksede op i mit hjem - de er nu alle tre voksne og kommer her nu og
da.
Hvormange børnefamilier , som har deres gang på Nørrebro, tror du
læser din trådstart på denne ng?
T Rørdam der nu er højesteretsdommer, har ladet sig fyrstelig betale
for at fremme mord - det du fantaserer om, at mit debatindlæg fremmer,
er berøring af hud, som aldrig efterlod blødende sår, og offeret
ønsker ingen beskyttelse - har stærkt kærligt varigt venskab med sin
far og dennes venner.Forsvarer faderen i EB.
Kan nogen finde fornuft i denne "Advarsel til beboere på Nørrebro".
Iøvrigt har EB idag en lang gennemgang af den meget bestialske vold,
der i fængslerne rettes mod sexisme-dømte. Hvorfor har man ikke
besøgsceller, hvor fange kan tale med fange gennem glasrude og ikke
risikere at få frihedsstraf gjort til dødsstraf? Eller man kunne lade
fanger tale frit sammen i telefon, så ikke vi skal overgå Guantanamo
mht menneskerettighedsbrud imod disse dømte - hvis dommer-vedtagene
straf bør være den eneste straf.
Trådstarten opfordrer ikke direkte til selvtægt - men kaster
interessant lys på had, intolerance og voldslyst som præger mine
modparter.
Lys over land - det er det vi vil.
Vi vl vinde over statsansattes skadelighed - og pædofilhysteri er
afledningsmanøvre for at gøre vort land muslimsk.
Kompliceret? Læs min telegramstil en gang til. Find fejl. Præciser
udfra fornuft og facts, svar, om muligt.
Vil trådstartens forfatterinde der ser potentiel kriminel i mine ord,
besvare et enkelt ja/nej spørgsmål.? Er cand. jur . Thomas Rørdam en
"potentiel" politimorder?

Fra : Pjensen73

Dato : 20-11-05 12:53

> [...]
> Bjelkes Alle 46, Kbh N, 35861000
> er potentiel børnemisbruger.
>
> Mine begrundelser herfor kan ses i B.Warmings indlæg på denne side.

Lad mig lige gør det klart med det samme.
Jeg støtter under ingen omstændigheder Bo Warmings holdninger.

Men er det ikke at gå over stregen at offenliggøre Bo Warmings Adresse
og telefonnummer her?

Det kan jo få alvorlige konsekvenser for ham.

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-05 13:07

Pjensen73 wrote:

> [...]
> og telefonnummer her?
>
> Det kan jo få alvorlige konsekvenser for ham.

Han gør det selv.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-11-05 13:06

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> on søndag 20. november 2005 at
12:53 +0100 wrote:
>Men er det ikke at gå over stregen at offenliggøre Bo Warmings Adresse
>og telefonnummer her?

Det tror jeg faktisk, at Bo er fløjtende ligeglad med. Meget kan man sige
om ham, men gemmer sig, det gør han ikke!
Både adresse og telefonnummer offentliggør han ofte i slutningen af sine
indlæg - og fuld respekt for det!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jim

Dato : 20-11-05 14:15

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> telefonnummer her?
>
> Det kan jo få alvorlige konsekvenser for ham.

Bo Warming står selv frem med sin adresse meget offentligt.
Så det er ikke 'the issue' her.
Derimod kan der ligge en snert af injurier.
Jeg sympatiserer heller ikke med Bo W., men der må være en grænse for
galskaberne.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 21-11-05 15:25

Jim wrote:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Bo Warming står selv frem med sin adresse meget offentligt.
> Så det er ikke 'the issue' her.
> Derimod kan der ligge en snert af injurier.

Ville du bryde dig om at lade dine børn være alene med ham?

Fra : Jim

Dato : 21-11-05 16:25

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ville du bryde dig om at lade dine børn være alene med ham?

Nej, men det vil ikke have noget at gøre med nogle rygter.
Jeg lader ikke mine børn være alene med nogen som helst uden for den
nærmeste familie.
Og så ville jeg selv holde mig på afstand af kanutten, da han siges at have
en utilnærmelig odeur.
Og det vil hverken undertegnede eller mine børn udsættes for.
Der er dog masser af personer, jeg heller ikke vil lade mine børn komme i
nærheden af.
Men det vil tage for lang tid at remse dem alle op her.

J.

Fra : Barney Gumble

Dato : 21-11-05 18:29

Jim wrote:
> Der er dog masser af personer, jeg heller ikke vil lade mine børn
> komme i nærheden af.
> Men det vil tage for lang tid at remse dem alle op her.

http://shorterlink.com/?OY201L ???

BG

Fra : Jim

Dato : 21-11-05 18:37

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse

> http://shorterlink.com/?OY201L ???

For eksempel... ;0)

Fra : GB

Dato : 22-11-05 03:59

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> wrote in news:438203d0$0$11674
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> http://shorterlink.com/?OY201L

AAAAARGH! Tag lige og læg en advarsel, når du poster links til den slags
horror-billeder!

GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 21-11-05 19:44

Jim wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Nej, men det vil ikke have noget at gøre med nogle rygter.

Det betyder ikke noget, at Bo har excelleret i at tale varmt for
pædofili? Det sidste er ikke noget rygte.

> Jeg lader ikke mine børn være alene med nogen som helst uden for den
> nærmeste familie.

Hvad med lærere, fritidsfolket, trænere osv?

Fra : Jim

Dato : 21-11-05 21:05

> Det betyder ikke noget, at Bo har excelleret i at tale varmt for
> pædofili? Det sidste er ikke noget rygte.

Som jeg skrev, så vil han ikke komme i nærheden af mine børn, men det gavner
da ikke, at han mener, at aktiv pædofili er ok.
Men det ville ikke genere mig at være i samme lokale med mine børn, hvis Bo
W. skulle være til stede.
Han ville vide, at enhver forældre ville skade ham voldsomt, hvis han ikke
kunne holde snitterne hos sig selv.

> Hvad med lærere, fritidsfolket, trænere osv?

Der vil de stadig ikke være alene med nogen.
Det har jeg allerede sørget for.

J.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-05 08:49

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Det betyder ikke noget, at Bo har excelleret i at tale varmt for
> pædofili? Det sidste er ikke noget rygte.

Et rygte er fejlagtig sladder om fact

"Fortolkningsspørgsmål" er noget helt andet,
og fjolserne, der tror jeg har talt varmt for pædofili, har
_aldrig copypastet eller begrundet__.
Jeg er den eneste der på usenet, der er kommet med børnegavnlige
lovforslag, der virkelig kan beskytte mod børnemisbrug.

Tusindvis af berømtheder mener som jeg, at man skal have få , klare
love, som statsmagten kan sikre overholdt effektivt, og jeg vil sætte
ind mod det reelt farlige børnemisbrug, som sjofles af politi og
psykologer, fordi de vil gør alt for mange, der ulønnet kan lide børn,
til kriminelle, så de kan tvangsfjerne flest mulig børn og blive
arbejdsfri millionærer på det.
Hvis man holder op at skabe falsk tryghed om, at staten er effektiv
mod pædofili-forbrydelser, så vil forældre blive kritiske og passe på
deres børn, og bl.a. lære dem at sige nej. Vise pædagoger og onkler
sund mistænksomhed osv osv.
Du du skriver stik modsat sandheden, når du opfinder ud af den blå
luft, at jeg "taler varmt for pædofili"

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 23:00

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Og så ville jeg selv holde mig på afstand af kanutten, da han siges
> at have en utilnærmelig odeur.
> Og det vil hverken undertegnede eller mine børn udsættes for.

Antag at du var min nabo og dine børn var selvstændige og ville spille
bold med mig på vejen.
Du vil stoppe dem, og de siger
"Hvorfor tror du han har odeur-problem"
Du svarer "Det skrev Ekstrabladet"
Dine børn svarer "Tror du også jorden er flad, hvis EB skriver det,
Far?"

Fra : Jim

Dato : 22-11-05 10:24

> [...]
> Du svarer "Det skrev Ekstrabladet"
> Dine børn svarer "Tror du også jorden er flad, hvis EB skriver det, Far?"

Det er min børn slet ikke gamle nok til at tænke.
Så er det godt, at de har mig som voksen til at afgøre den slags.
Det er et spørgsmål om at tage stilling.
Mine børn kommer heller ikke til at være alene med arabere eller somaliere.
Vi ved hvilket menneskesyn, de har. De regner ikke liv for noget...ud over
deres eget, med mindre de har taget jobbet som selvmordsbomber hos allah.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-11-05 13:14

> [...]
> Bjelkes Alle 46, Kbh N, 35861000
> er potentiel børnemisbruger.
>
> Mine begrundelser herfor kan ses i B.Warmings indlæg på denne side.

Undskyld Lynne men hvad er en Potientel børnemisbruger?, er det det samme
som at være
forbryder ??. Hvis vi skulle løbe ud og lynche alle potientelle
børnemisbrugere, så fik
vi sandelig travlt
(og Arne skulle få en billet til nordpolen.)

Fra : TBC

Dato : 20-11-05 13:28

> [...]
> Bjelkes Alle 46, Kbh N, 35861000
> er potentiel børnemisbruger.
>
> Mine begrundelser herfor kan ses i B.Warmings indlæg på denne side.

Det tror jeg ikke du skal regne med. Bo Warming er eksentrisk i forhold til
den almindelige grå befolkning, og har mange ualmindelige holdninger der kan
virke svært provokerende på andre. (i nogle tilfælde inkl. mig selv)

Når det så er sagt, så vil jeg sige at det er langt tid siden at jeg har
ladet mig forarge af Warming, da jeg betragter ham som eksentriker uden for
mine synspunkters rækkevide. Men til gengæld er jeg nu svært forarget over
dine skandaløse og smagsløse beskyldninger (og for nogle indirekte
opfordring til chikane), ved at give adresse og telefonnummer, sammen med en
beskyldning om at være "potentiel børnemisbruger", udelukkende baseret på
dine egne fordomme og uligevægtige holdninger.

Hvis Warming virkelig *var* børnemisbruger, og man vidste det, kunne der
være en mere forsvarlig grund til at advare forældre lokalt, selv om det er
noget svært håndterligt grundet børnemisbrugeres stilling og status i vores
samfund. Men at slynge ubeviste beskyldninger af den karakter ud imod en
medborger, uden at kunne vide sig sikker på dennes skyld, er i mine øjne en
afskyelig svinestreg og ganske uansvarligt i forhold til medborgens fred,
sikkerhed og værdighed. ...Så skam dig godt og grundigt!

Jagten på pædofile er blevet vores dages heksejagt, hvor holdningen næsten
er blevet at lov kan tilsidesættes til fordel for selvtægt. Og måske findes
der folk derude som er psykopatiske idioter nok til at handle eller
chikanere i deres massepsykotiske had, og uden hensyn til lov, skyld/uskyld
og næstens ve og vel. Jeg finder det derfor svært forkasteligt at slynge
beskyldninger ud, om et tema hvor folks ligevægt og dømmekraft ofte er svært
kompromiteret. Det er direkte ondsindet og hensynsløst at gøre.

Det er ganske simpelt så lavt, at jeg ikke har ord for det, og i mine øjne
bliver du den der råber "heks" efter den eksentriske kvinde i middelalderen,
eller "jøde" efter købmanden i Nazityskland. Det er ganske simpelt
forkasteligt, og du burde gøre dig bedre end som så.

Det eneste du opnår, når Waming som jeg antager er uskyldig, er at indgyde
frygt og had i potentielt uligevægtige beboere og forældre i området.

Og nej, jeg har ikke selv børn, og netop derfor har jeg nemmere ved at
betragte det hele mere objektivt.

TBC

Fra : Lynne Rie Hansson

Dato : 20-11-05 17:43

TBC <-sutmin@2night.dk> skrev:
> [...]
>jeg antager er uskyldig, er at indgyde
>frygt og had i potentielt
>uligevægtige beboere og forældre i området.

og må aldrig avle

Fra : TBC

Dato : 21-11-05 01:49

"Lynne Rie Hansson" <lynne@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> og må aldrig avle

Det er mig bekendt ikke en frihed jeg eller andre har fået frataget i dette
eller andre moderne civiliserede og frie lande. Men det er altså heller ikke
en værdig norm du deler med resten af civilisationen?

Jeg må vel bare tage "responsen" til indtægt for at du således ikke har
nogle reele indvendinger at gøre til mine påpegninger af at din fremfærd er
at betragte som en ondsindet bagvaskende svinestreg, som til og med er
uansvarligt i forhold til en medborgers fred, sikkerhed og værdighed.

TBC

Fra : Lynne-Holocaust

Dato : 20-11-05 15:47

Lynne Rie Hansson wrote:
> Bo Warming
> Bjelkes Alle 46, Kbh N, 35861000
> er potentiel børnemisbruger.

Måske du skulle passe lidt på med, hvad du siger.

Citat: "Jeg er en kvinde på 29 fra Møn, der er færdig med HGS fra
Næstved Handelsskole ultimo januar 2005. Jeg har tidigere været ansat
som indkøbs- og salgssekretær i et cateringfirma på Grønttorvet.
Jeg føler selv, mine stærke områder ligger i telefonisk og personlig
kontakt med andre mennesker, administration samt generel opretholdelse
af orden."

Mon ikke du stadig bor i næstved. Din ip hører i hvert fald til hos
en af tdc's centraler i næstved.

Måske man skulle ringe lidt rundt og sprede nogle rygter i Næstved om
Lynne Hansson. Du fortjener det i hvert fald.

Fra : Lynne Rie Hansson

Dato : 20-11-05 17:02

Lynne-Holocaust <lynne-holocaust@klassmaster.com>

Fra : Lynne Rie Hansson

Dato : 20-11-05 17:02

bla bla, kom glad *SS*

Fra : Lynne Rie Hansson

Dato : 20-11-05 20:33

skrev:

> [...]
>
>Måske man skulle ringe lidt rundt
>og sprede nogle rygter i Næstved om
>Lynne Hansson. Du fortjener det i hvert fald.

mon ikke du skal stikke piben ind og ikke true min
datter. dine informationer er hentet i af regi
,hvorledes det så lader sig gøre . trusler skal
man være lidt forsigtig med hvis man ikke ved hvem
man har med at gøre , spred du blot og få dig en
overraskelse fy fy ikke true mors

Fra : GB

Dato : 20-11-05 23:14

Lynne Rie Hansson <lynne@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
> man være lidt forsigtig med hvis man ikke ved hvem
> man har med at gøre , spred du blot og få dig en

Hvad om du fortalte din datter, at det ikke er comme-il-faut at skrive
under anden persons signatur uden tydeligt at gøre opmærksom på det.

Desuden er det vel ikke den store Sherlock Holmes-bedrift at slå op på
Krak's hjemmeside, vel?

GB

Fra : JBH

Dato : 21-11-05 00:27

"Lynne Rie Hansson" <lynne@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> man være lidt forsigtig med hvis man ikke ved hvem
> man har med at gøre , spred du blot og få dig en

Buuuh, vræl.
Mor, mændene er dumme, sig de skal lade være.

Ps. Hvad de det for noget med en overraskelse ? (hvem truer nu hvem )

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 07:51

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> "Lynne Rie Hansson" <lynne@mail.tele.dk> wrote in message

> Ps. Hvad de det for noget med en overraskelse ? (hvem truer nu
> hvem )

_Trusler_ på nettet udstiller kun den truede som uærlig/hysterisk, for
intet har nogensinde været realiseret eller forsøgt.I ti år har jeg
stået i telefonbogen og været glistrupsk-extremistisk på nettet - og
det har ikke kostet mig værre end et 3-4 midnats-vækninger fra
stønnertyper der har sagt latterlige ting i telefonen.

Ildspåsættelserne, rudeknusnigerne, mordforsøget(halvhjertet) og
hærværk mod Bjelkes Alle 46 er vist alle foretaget af analfabetiske
muslimteenagere eller autonome, som keder sig i ungdomshuset og vælger
mig som velkendt fjendebillede indenfor bekvem gå-afstand. Som kender
mig via sladder og ikke bruger nettet.

Jeg kan forstå net-anonymitet, hvis man skriver fra arbejdsgiverens
komputer og ikke vil fyres, men at være bange for voldstrusler fra
"extremisternes verbale tumleplads" som internettet er i enhver
henseende vedr politik, det vidner om ringe realitetssans og
situationsfornemmelse.

"Empati" og "sociale antenner" praler de gode af at have monopol, men
skal det latterlige ord "sociopat" bruges om nogen, så er det disse
skingre men magtesløse og uintelligente sofa-gadedrenge.

(Apropos om martyrier og OVERDRIVELSE vedr folk som mig, så er jeg
blevet kritiseret for at kalde mig gymnasielærer. En murer er murer
selvom han er arbejdsløs pga vejret ½ år. Overlæger og profesorer på
pension husker sjældent at føje "emeritus" til titlen, hvilket er
latinsk-udforståeligt helt som ordet "cand.scient" er.
Så pynter man sig med lånte fjer ved at bruge bekvem shorthand?
- jeg mindes da Lisa skulle skrive CV til jobansøgning for sin mor og
alle de gængse halvkvædet-vise trick blev benyttet, men sådant nærmer
jeg mig jo ikke.)

Fra : Lynne Rie Hansson

Dato : 20-11-05 17:06

benytter jeg mig blot af min grundlovssikrede
ytringsfrihed, ligesom Bo Warming..

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-11-05 17:19

Lynne Rie Hansson <lynne@ABE0Jmail.tele.dk> (slet ABE0J) on søndag 20.
november 2005 at 17:05 +0100 wrote:
>benytter jeg mig blot af min grundlovssikrede
>ytringsfrihed, ligesom Bo Warming..

Se det var jo et sjovt svar på kommentarer til din udhængning af en person
(omend jeg stadig tror at BW er ligeglad med den del). Det er da lidt
svært at tage alvorligt.
Om det så er din grundlovssikrede ytringsfrihed du benytter ved at påstå
at manden er potentiel børnemisbruger er anden sag. Det er det næppe, da
du faktisk skal kunne bevise den slags påstande - ellers er det omfattet
af straffelovens paragraffer om bagvaskelse.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-11-05 22:19

Lynne Rie Hansson <lynne@mail.tele.dk> on søndag 20. november 2005 at
20:22 +0100 wrote:
>manden har skam en dom for beslægtede overgreb læs
>lidt mere om ham der er en hel afhandling af fine
>veluddannede mennesker der som "vi" finder dette
>individs ytringer på kanten af det acceptable . if
>you dont mind.

Det var faktisk ikke det jeg forholdt mig til. Jegn forholdt mig til din
version af ytringsfrihed, og der overtræder du ganske rammen.
Og det gør du, uanset om manden er dømt tidligere.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-11-05 23:54

"Lynne Rie Hansson (slet YX2VL)" <lynne@YX2VLmail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11324789840.996515703190791@dtext.news.tele.dk

> L. Hansson.

Anonyme narrøv. Lad mig venligst få din adresse, så skal du bare se...

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/06/05)

Fra : Jim

Dato : 21-11-05 00:07

> "Lynne Rie Hansson (slet YX2VL)" <lynne@YX2VLmail.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:11324789840.996515703190791@dtext.news.tele.dk

> Anonyme narrøv. Lad mig venligst få din adresse, så skal du bare se...

Hvis hun er en narrøv, så er jeg sikker på, at du skal lede i Stege.

Fra : Lynne-Holocaust

Dato : 21-11-05 17:13

Lynne Rie Hansson wrote:
> benytter jeg mig blot af min grundlovssikrede
> ytringsfrihed, ligesom Bo Warming..

Få venligst styr på begreberne. Lige nu udbasunerer du bare din
uvidenhed.

Fra : Lynne-Holocaust

Dato : 21-11-05 17:19

Jeg forstår overhovedet ikke hvad du skriver.

> mon ikke du skal stikke piben ind og ikke true min
> datter. dine informationer er hentet i af regi
> ,hvorledes det så lader sig gøre .

Hentet i af regi?
Hvor kommer din datter ind i billedet?

> trusler skal
> man være lidt forsigtig med hvis man ikke ved hvem
> man har med at gøre , spred du blot og få dig en
> overraskelse

Hvilken overraskelse og af hvem?
Truer du?
Betyder det, at du nu skal være forsigtig?

>fy fy ikke true mors

Ikke true mors hvad?
Hvad blev der af dit "bla bla, kom glad *SS*" fra før? Eller var det
måske din datter?

Alt dette styrker blot min fornemmelse om, at du ikke er specielt
intelligent. Det betyder ikke, at du har lov til at opføre dig, som du
har gjort her.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 21-11-05 19:56

Eymerich wrote:
> Jeg forstår overhovedet ikke hvad du skriver.

Du gør heller ikke noget for det.

Fra : Lynne-Holocaust

Dato : 21-11-05 17:27

Lynne Rie Hansson wrote:
> manden har skam en dom for beslægtede overgreb

Beslægtede overgreb? Hvilken dom hentyder du til?

>læs
> lidt mere om ham der er en hel afhandling af fine
> veluddannede mennesker

Hentyder du til "Ofte Stillede Spørgsmål om Bo Warming" af Hans
Hüttel? Hvilken betydning har det, at den er skrevet af et
"veluddannet menneske" (cand.scient - iøvrigt lige som Bo Warming
selv)?

> der som "vi" finder dette
> individs ytringer på kanten af det acceptable .

Vi? Hvad ved du om, hvad jeg mener og tænker? Det er DIN ytring der
gik over grænsen af det acceptable. Hvis du ikke har lyst til at læse
Bo Warmings indlæg, tvinger hverken han eller nogen anden dig til at
åbne dem.

>if
> you dont mind.

Vor Herre bevares.