Klage til justitsministeriet. Politi fremm~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 18:15

I stedet for at mindske risiko for mord på min kone og mig, så vælger
Bellehøj Politistation at fremme risikoen, idet de ved pågribelse af
unge bevisligt kriminelle, der har stenet mig, vælger at lade dem gå
uden at notere navn, CPR-nr, forældreadresse eller lignende.

Det er cirka 3/4 år siden, at denne urimelige politiadfærd óptrådte,
Den må være nedskrevet i døgnrapport - ligesom de mange senere
episoder, hvor politiet nytteløst er blevet alarmeret af mig, når
muslimungdommen på Nørrebro har overgået deres trosfæller i Frankrig.
Jeg provokerer på ingen måde - der er ikke (som engang) Den Danske
Forening tekster ved mit hus. Jeg håber, at justitsministeriet kan
påvirke politiet til at sadle om før det er for sent.

Med venlig hilsen Bo Warming, gymnasielærer, Bjelkes Alle 46, stuen,
2200 N, 35861000

KOPI TIL KØBENHAVNS POLITI (som desværre at oplyst at de intet vil
besvare fra mig, selvom kun sandfærdige tips er mailet)
KOPI TIL DIVERSE ADVOKATER

PS BAGGRUNDS-OPLYSNING - venligst nærlæs
-----------------------------
Mord for sjov. DK-muslimer overgår de franske

Uden andet motiv end at mord på vantro adspreder, har 12-årige
muslimdrenge lemlestet en 46 årig mand til døde - politiet fandt ham
gennembanket, og han nåede, at rapportere det skete før han døde

Læs Ekstrabladet idag, 16 nov 2005, side 4-5,

Overskrifter: Børnebande tæver 46 årig ihjel. NÅDELØSE, Jagter de
svage.

Jeg planlægger nu at bekoste panserglas i hele mit hus. Når drenge i
den alder gør mordforsøg med brosten og dyrt hærværk mod min kone og
mig, så gør politiet intet,

En af de talrige episoder kom betjentene før de unge var flygtet og
politiet talte med dem og tog IKKE deres navne, CPR-numre,
forældreadresse. Politibetjentene lo af mit ønske om at de skulle
blande sig i drengestreger....

..

Angrebene på mig overgår det på Rikke Hvilshøj - og franske muslimer
er højtciviliserede i sammenligning , da de jo især går efter døde
ting = biler = fremstillet af robotter, dvs hvor real-prisen især er
råstoffernes pris.

Selvfølgelig bør denne slags sager overvejes, når politiet vælger at
tro på blotter-anmeldelse, for det er klart at justitsmord om at jeg
skulle være sexualforbryder, vil anspore sådanne unge til mord.

Da den meget modne og ukritisable østrigske kone til Ludvig 16 under
den franske revolution for kun 213 år siden ønskedes dræbt, opdigtede
man, at hun var sexualforbryder (pædofili, incest)

Efter retssag om sexistisk bagatelsag og dom, var pøblen uden
hæmninger mht aflivning.

Jeg finder bødeforlæg, der ikke kan appeleres, skandaløst når påstand
mod påstand er eneste basis for en blotteranmeldelse mod mig, som
politiet har valgt at tage alvorligt, som om man vil gøre mig forhadt
i kvarteret, så man kan undskylde fremtidige ny mordforsøg på mig -
ligesom Ekstrabladet undskylder muslimerne med, at den myrdede i
Sundby i søndags var drukkenbold og måske stofmisbruger