Politikerne og deres papikoner
Fra : Danny

Dato : 13-11-05 10:33

Byens gadelygter er endnu engang blevet reklamestand for diverse
kommunalpolitikers fremførelse af dem selv og deres partier. Det er også
fint, det er et spændende valg og gælder noget så vigtigt som samfundets
kurs i fremtiden. Men det kan undre, at lige netop den reklamekategori
udført i rektangulære papikoner har frihed til at hænge overalt i
bybilledet uden noget særligt krav om at blive pillet ned igen efter
valget.

Så hænger de der i adskillige uger, mens regn og slud efterhånden får det
gjort af med dem. Nogen falder ned af sig selv og flyder på fortorve og
veje, mens ståltråd og andre fastgørelsesmidler sidder tilbage som forladte
fuglereder.

Kære politikere, hvorfor ikke bare bruge byens dertilindrettede
reklamestandere og andre medier, når nu det er så vanskeligt for jer at
pille jeres budskaber ned igen eftervalget? Det skylder i anstændigvis jeres
borgere!

/Danny

Fra : Jim

Dato : 13-11-05 12:17

"Danny" <santos@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udført i rektangulære papikoner har frihed til at hænge overalt i
> bybilledet uden noget særligt krav om at blive pillet ned igen efter

Du tager helt fejl.
Der er faktisk regler for, hvor, hvordan og hvor længe de må hænge.
Og overtrædes loven, så vanker der bøder.

> [...]
> reklamestandere og andre medier, når nu det er så vanskeligt for jer at
> pille jeres budskaber ned igen eftervalget? Det skylder i anstændigvis

Hvad jeg synes er værre, er de her plakatplagiater, som tilsviner andre
partier med at overklæbe med falske plakater med falske budskaber.

J.

Fra : Danny

Dato : 13-11-05 19:36

> Du tager helt fejl.
> Der er faktisk regler for, hvor, hvordan og hvor længe de må hænge.
> Og overtrædes loven, så vanker der bøder.

Jamen, det glæder mig at høre. Men jeg er nu alligevel spændt på at se, om
det holder helt stik. Vi får se efter valget.

/Danny