Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvad skal jeg betale i moms, told m.m?
Fra : happyhansen

Dato : 22-01-06 07:50

Hej

Håber virkelig jeg kan få noget konkret hjælp her.

Jeg planlægger at bestille sådan 4 her i nedenstående webshop. Det
er 4 stk vinreoler. Tjek link:

http://momastore.org/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=32318&categoryId=10316&langId=-1

Prisen for én er 60 $ og fragten for 4 stk er 56 $. Mit spørgsmål
er:

Hvor meget kan jeg forvente at skulle betale i moms, told m.m at købe
disse vinreoler over webshoppen? De bliver sendt fra USA.

Håber nogle kan hjælpe.

Mvh

Kenneth

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-01-06 12:04

In article <1137912622.907807.312260@g49g2000cwa.googlegroups.com>, happyhansen wrote:
> [...]
>
> Hvor meget kan jeg forvente at skulle betale i moms, told m.m at købe
> disse vinreoler over webshoppen? De bliver sendt fra USA.

Ved ikke hvad tolden er på møbler. Et eller andet sted mellem 0 og 15%
vil jeg gætte på. Derefter skal du betaler 25% moms af hele beløbet
(inkl. porto) + 75-150 kr i fortoldningsgebyr afhængig af shippingfirma.

så ca $300 + ca. $100 i told og moms + 150 kr.

Fra : happyhansen

Dato : 23-01-06 06:18

Tak, men nogle der ved hvad tolden på denne slags møbler er præcist?

Så kan man jo lave det komplette regnestykke.

Tak

Fra : Mark Beaumont

Dato : 23-01-06 12:46

happyhansen wrote:
> Tak, men nogle der ved hvad tolden på denne slags møbler er præcist?

Toldsatsen er 6,5 %

Vh Mark